Strong Celebration [Uitloop 2020]

Begin er steeds meer van te balen dat ik deze niet heb weten te bemachtigen voor die €35,00. Hopelijk doen ze dit jaar weer dezelfde actie en lukt het mij wel, want het is echt een super bak, zeker voor die prijs.

Begin er steeds meer van te balen dat ik deze niet heb weten te bemachtigen voor die €35,00. Hopelijk doen ze dit jaar weer dezelfde actie en lukt het mij wel, want het is echt een super bak, zeker voor die prijs.

Ik had mijn vertrouwen in dit soort acties opgezegd.
Maar heb daar wel spijt van.

Toppertje hoor. Echt een super prijs/kwaliteit verhouding. Die van mij lijkt ook iets anders te zijn dan de demo versie, met meer palmeffecten in het begin en meer salutes ipv crackling boeketjes in het midden. Was ik wel blij mee, aangezien de salutes heel hard waren. Hierbij ook mijn straatfilmpje!

Hier geloofde ze het ook niet dat ik hem gekocht had voor 35 euro. Prima box hoor, niets overweldigends voor 00.00 uur maar zeker geen slecht bakje.

Ik had hem 2x dit jaar. Werkelijk top boxen voor dat geld en indd wij waren ook onder de indruk van de salutes! Knetter hard!
Helaas had 1 blok een onderbreking. Het was de eerste vd 2 boxen die we afstaken en hadden niet door dat die nog niet afgelopen was...
Na 10 minuten!!! Schoten ineens nog een stuk of 10 ladingen de lucht in!
We schrokken ons de pleuris omdat we dit niet verwacht hadden.

Daarom, altijd verstandig omgaan met vuurwerk, nooit je hoofd boven een blok, vuurwerkbril op etc etc.

Laten we inderdaad maar hopen dat Vuurwerkmania het succes van de box inziet en deze dit jaar weer opneemt in het assortiment!

Laatst bewerkt:
Met de kennis van nu zou ik er zo 4 aanschaffen, top bak!

€140,- voor 4 van deze zou ik ook doen.

Gaat ook voorkomen dat mensen in meervoud dit soort boxen gaan kopen ter vervanging van F2 en F3 spul. Dan heb je toch nog iets van "kleins".

Mijn dealer doet niet aan dit soort boxen, dus dit loop ik sowieso mis.

Naam is overigens slecht bedacht, want Vuurwerktoppers had al een assortiment van 4 cakes onder deze naam, ook voor een actieprijs.

Geweldig filmpje Martijn, precies zoals ik hem ervaren heb. Tegen Mania zou ik willen zeggen: focus 100% op de productie van deze topper:wink:

Afgelopen jaarwisseling enorm genoten van deze topboxjes. Ik heb gelukkig de volgens mij écht allerlaatste overblijvers weten te bemachtigen voor komende jaarwisseling :)

Net alle films even bekeken in dit topic, dank daarvoor! Wat heeft Mania zich hiermee overtroffen zeg! Prachtbox, zeker voor dat geld!

Niet alleen door de lage verwachtingen qua prijs is dit een topper, ramde er gewoon goed op los! Als eerste compound van de avond zette deze de lat wel meteen even neer. Mocht je hem nog tegenkomen in de freak ergens gelijk inslaan want ze vliegen eruit, ik heb een van de laatste bij haokan weten veilig te stellen. En een mens mag hopen dat vuurwerkmania nog een keer zoiets doet :D

Niet alleen door de lage verwachtingen qua prijs is dit een topper, ramde er gewoon goed op los! Als eerste compound van de avond zette deze de lat wel meteen even neer. Mocht je hem nog tegenkomen in de freak ergens gelijk inslaan want ze vliegen eruit, ik heb een van de laatste bij haokan weten veilig te stellen. En een mens mag hopen dat vuurwerkmania nog een keer zoiets doet :D

Zo, wat een heerlijke rammert is dit!! vooral de salutes klinken erg goed..

Back
Bovenaan