Strong Celebration [Uitloop 2020]

Pohhh voor 20 mm snoeiharde klappen en omdat ie niet heel hoog gaat, komen de effecten echt niet als klein over. Toppertje voor 35 euro !! Haal deze blind er weer bij.

Is alleen de vraag of ie volgend jaar nog zo goed is.

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige box!! Heb deze vanavond afgestoken op m,n werk (begeleider in de zorg) omdat ik dacht dat ik door de mist niet meer thuis zou komen. Achteraf heb ik spijt....deze had ik graag thuis laten zien. Voor mijn gevoel kon deze box prima mee in het 0.00 geweld!! Ik was zeer verrast!!

Goedkoop is zeker niet altijd duurkoop. Geweldige burst had deze compound. Voor het geld een echte aanrader voor na 00.00 uur.

Niet te zuinig wat ging deze hard. had hem als eerste gedaan rond 21u, dacht zal wel tegenvaller zijn maar deze klapte erop zet. Harde burst, mooi tempo en dito effecten. Heb er gelukkig nog 1 voor volgend jaar. Echt aanrader!

Prima ding voor het geld. Dat mogen ze vaker doen zo'n actie.

Ik liep in mijn achteruit bijna mijn buurjongen omver in de straat... hij klapte iets harder dan ik verwachte. Hij had iets meer ruimte nodig achteraf.

Laatst bewerkt:
Wat een topding was dit zeg! Super tempo, enorme klappen en verbazingwekkend wat er uit 20mm tubes kan komen. Klapte lekker laag ook. Voor de €28 die ik had betaald echt super. Hoop dat ze er volgend jaar weer zijn.

Zo dan! Wat een bak! De buurman met zijn eventbox van €300 was niet blij dat ik deze direct daarna afstak :D

Enige nadeel was dat de hoofdlont weigerde, maar andersom was ie zeker net zo bruut!

Dit was de verassing van de avond.
Ik dacht...klein boxje,35 euro leuk voor erbij dus steek m vroeg af.

Man man wat een klappen en boeketten kwamen hier uit zetten...ongelooflijk gewoon.

Topper zeker voor de prijs die ik ervoor betaald heb.

Zo dan! Wat een bak! De buurman met zijn eventbox van €300 was niet blij dat ik deze direct daarna afstak :D

Enige nadeel was dat de hoofdlont weigerde, maar andersom was ie zeker net zo bruut!
Haha sterk verhaal heb hem gezien in de straat maar is een 20mm bakkie dit kan echt niet tippen aan een echte grote box ...

Haha sterk verhaal heb hem gezien in de straat maar is een 20mm bakkie dit kan echt niet tippen aan een echte grote box ...
Vind ik altijd een mooi punt van discussie want wat heb je aan enorme grote effecten in een gemiddelde straat op 10 meter afstand van een cake.. Hartstikke leuk voor de straaten naast je maar daar doe ik het niet voor.

Back
Bovenaan