Strong Celebration [Uitloop 2020]

Wat had je dan verwacht bij dat caliber?

Tot nu toe werd er nergens eenduidig aangegeven hoeveel mm het zou zijn, wel dat het 2kg kruit zou zijn. Nu zie ik in de start topic dat het hier om slechts 1325gr gaat, wat dan wel heel erg weinig is voor 133 shots. Nu deze ook nog maar 7,5 kilo weegt wordt mij alles wel duidelijk. Denk dat het dus geen 25mm is maar zelfs maar 20mm, zeker gezien het gewicht. Ik vind het jammer dat het tot op het eind allemaal heel onduidelijk was maar snap wel de reden. Ach ja, wat wil je voor slechts 35 euro, echt slecht kan die niet zijn voor dat geld. :)

Dat bruto gewicht staat wel gelijk aan het netto gewicht. De meeste 2KG boxen wegen vaak 12KG en het was inderdaad bekend dat het grotendeels 20mm was. Zolang er een kooi om het product ( gehele karton ) zit dan heb ik er vertrouwen in! Heb 'm gelukkig gewonnen hier op het forum :)

Dat bruto gewicht staat wel gelijk aan het netto gewicht. De meeste 2KG boxen wegen vaak 12KG en het was inderdaad bekend dat het grotendeels 20mm was. Zolang er een kooi om het product ( gehele karton ) zit dan heb ik er vertrouwen in! Heb 'm gelukkig gewonnen hier op het forum :)

Ik kan bevestigen dat er GEEN kooi om zit , deze uitgeleverd gekregen met om doos

Boxje is niet al te groot en zwaar, ik zal er geen grootse verwachtingen van hebben, dan kan het alleen maar meevallen.

In vergelijking met batch 2019 Eccentric Shots.
07D3EC8D-34CC-472F-86A8-360D0CC806BF.jpg

Hier in vergelijking met de Bunker Blasters.
0B7CD5E5-3348-43AA-BB08-2B25F5CFB991.jpg

Vanmiddag ga ik de mijne ophalen. Ben benieuwd, aan de ene kant klein kaliber maar de demo films zagen er erg goed uit. Ook vanwege het tempo

Ben echt benieuwd wat deze gaat doen. Ik was wel erg verrast toen zag dat ik er een heel pak single shots bij heb gekregen20191228_140749.jpg

Back
Bovenaan