[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit welk jaar komt de Lion? Ik zie namelijk verschillende versies op internet. De oudere batches heeft een palm effect de nieuwere een brocade. De omschrijving op de website zegt brocade, maar wil het toch nog even navragen:D

Net nog 3 x de Mount Lu besteld, voor 9 euro per stuk kon ik hem niet laten staan. Nu bestel ik voorlopig even niets meer :angel:

Laatst bewerkt:
Uit welk jaar komt de Lion? Ik zie namelijk verschillende versies op internet. De oudere batches heeft een palm effect de nieuwere een brocade. De omschrijving op de website zegt brocade, maar wil het toch nog even navragen:D

Haha mooi he het lijkt af en toe net een forum over goede wijnen . Uit welk jaar komt ie:biertje:

Top acties! Mag van mij vaker komen zo'n weekend. Met die losse cake's jaag ik mijn budget er niet zo snel doorheen! :cool:

PANGU COMBI DEALS

Garden party 2-3 samen voor €150
Sweet Dreams 2x €35
Karton Fortaleza €80
Karton Pearl River €62,50

T/m maandag op=op

Gaan de aantallen op voorraad weer vermeld worden op de site, of blijft het uitvissen in de winkelwagen hoeveel er nog zijn :idea:

Top! Is toch iets waar ik naar kijk, vraag me niet waarom (denk dat ik daaraan zie of iets hard loopt of juist niet)

Ja same here! zo kan ik zien of ik een product beter nu kan aanschaffen of dat ik hem makkelijk een salaris later kan kopen.

Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik deze maand ook nog niet de gangsta's paradise hoef te kopen :cool: niet echt een hardloper nog.

Ja same here! zo kan ik zien of ik een product beter nu kan aanschaffen of dat ik hem makkelijk een salaris later kan kopen.

Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik deze maand ook nog niet de gangsta's paradise hoef te kopen :cool: niet echt een hardloper nog.

Dan wacht ik ook nog een salaris haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan