Streetmuscle

Gister een karton van weg geschoten, maar kon mij helaas niet helemaal overtuigen. Kan zijn doordat ik er iets te dichtbij stond of door het weer, maar ik laat deze voor dit jaar staan.

Hier is hij weggevallen in de show, helaas. Maar op bovenstaande film presteert hij echt fijn en precies zoals ik hem vorig jaar in de straat heb gezien. Blijft toch een topper dus.

Ja, dit is een heerlijke cake met een prachtig effect. Hij is lekker snel en "regent"die falling leaves heel sierlijk uit..Ook ik schoot hem in v shape, dan komt hij prachtig tot zn recht. Hij maak ook niet veel lawaai, iets wat qua afwisseling altijd heel tof is. Het enige minpuntje zijn die mines die ze vaak overal in stoppen . Ik zou het liefst die cakes helemaal puur hebben , dus alleen de effecten .

3x volt streetmuscle op 1.45 minuut.

persoonlijk kunnen effecten als falling leaves, crossettes, spinners, whistle inserts, bees etc me veel meer bekoren dan weer een enorme hoeveelheid peony / chrystanthum salvos . Om showtjes mee te schieten vind ik juist die speciale effectjes altijd dik genieten .

Falling leaves, wat blijft dat een bijzonder effect. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat direct mooi vindt, maar zodra je wat meer vuurwerk hebt gehad, worden de specialere effecten steeds interessanter. De video's hier in dit topic maken mij toch weer enthousiaster om deze een keer op te scharrelen ergens. Ik was al verliefd op de Grand Crown van Wolff (goud met gekleurde falling leaves), maar vind deze ook erg mooi overkomen!
Wat is jullie mening over falling leaves? En welke andere producten zijn aanraders?

Had voor dit jaar een karton besteld, want dit vind ik echt zo'n cake die per meer echt beter tot zijn recht komt. Blijft een mooie en bijzonder effect, ziet het helaas niet zo veel in consumenten spul.

Nee, wat je zegt Wesley. Je ziet het helaas weinig, maar is in meervoud wel erg gaaf. Zeker als het in een show verwerkt wordt waar je dan een rustmomentje mee pakt. Twee jaar geleden ook gedaan, even rust voor de finale. En toch levert zo'n kleurenzee dan wel de meeste ooh's en aah's op.

Deze heeft op m’n lijstje gestaan. Had dit jaar de Brocade Bomber van Broekhoff in bestelling staan, puur vanwege de falling leaves. Deze staat vooralsnog niet meer op m’n lijstje, maar wie weet. Het jaar is nog lang...

Laatst bewerkt:
Deze had ik nog op mijn wensenlijstje staan voor dit jaar. Ik vind dit soort cakes heel gaaf, maar je moet ze dan wel in meervoud schieten. Stand alone vind ik de lucht dan toch niet genoeg gevuld. En eerlijk is eerlijk, per meer wordt het toch wel weer een prijzige aangelegenheid. Dus of deze er ook echt gekomen was dit jaar weet ik niet.

Even off-topic
In de compilatie van Flutsjah kwam ik de Something Different van Wolff tegen. Een grote compound met tails, falling leaves en fish vind ik wel echt te gek. Dus ik denk dat ik aankomend jaar ga proberen om die ergens te bemachtigen voor een mooi prijsje. Om deze opmerking toch een beetje on-topic te houden... Ik zou graag meer importeurs zien die dit soort "alternatieve" bakken neer zetten.

Genoten van deze bak. Had er 1 na de Hummingbird en voor de Crossette Switch. Mede door de wind een waanzinnig mooi product. Leaves waaiden zeker 30 meter over het publiek. Echt een top product!

Iemand deze nog ergens voorbij zien komen? Wil deze graag hebben voor in mijn show.

Wat voor show wil jij gaan schieten, ik heb denk ik in minimaal 15 topics deze vraag van jou voorbij zien komen ?
Misschien zelf een beetje zoeken, of wat meer online komen in de rest van het jaar, waren freakacties genoeg :wink:

Wat voor show wil jij gaan schieten, ik heb denk ik in minimaal 15 topics deze vraag van jou voorbij zien komen ?
Misschien zelf een beetje zoeken, of wat meer online komen in de rest van het jaar, waren freakacties genoeg :wink:

Ik heb zeker al gezocht, alleen weten mede liefhebbers vaak beter waar de acties of cakes nog te koop zijn.

Zoals elk jaar een mooi showtje. :cool:

Back
Bovenaan