Streetmuscle

Is deze al op een demo geschoten? Zoja, hoe beviel die tegenover de productiefilm van vuurwerktotaal zelf
?

Deze vond ik een beetje tegenvallen door de omstandigheden waarbij ik dit product heb afgestoken. Het waaide heel hard en het regende nog een beetje. Daardoor denk ik dat de effecten niet goed tot hun recht kwamen.

Wat een mooie cake is dit! Verwerkt in een project samen met een aantal andere cakes uit deze serie.

Te zien vanaf: 0:24sec

Vind hem op bovenstaande films goed over komen. De falling leaves blijven lang hangen, helemaal als je je bedenkt wat voor weer het afgelopen jaarwisseling was. Deze gaat op de lijst.

Na alle lovende reacties hier, begin ik aan mezelf te twijfelen. Want eerlijk gezegd trekt dit effect mij totaal niet. Hoe knap het "pyrotechnisch" ook mag zijn, het is in mijn ogen wat lafjes. Maarja, smaken verschillen denk ik dan?!

Mooi uitgewerkt en kleuren prima, maar ik zie nog graag een straatfilm waarin ie single wordt afgestoken zonder die harde wind, ben benieuwd of ie dan ook nog interessant is en ook voor dat geld. Zo mee die hardere wind is er weinig aan, gezien de film van gwgwgw.
Voor de liefhebber van falling leaves in ieder geval een mooie cake, zeker met meerdere tegelijk.

dsc_2682-2.jpg

Prachtige cake inderdaad!
Ik heb 'm onderschat qua power; niet vastgezet waardoor hij helaas omviel en precies op een fieldbox gericht werd, waardoor meerdere andere cues uitgeschakeld werden.
Erg jammer!
Dit doe ik nog wel een keer over, maar dan inderdaad met meer tegelijk.
Staat ie ook wat steviger...

Prachtige cake die het goed doet tijdens een rustmoment in een show of om een kleurenthema aan te kondigen. Nadat hij afgelopen oud & nieuw per 3 in de straat stond en zeer goed was bevallen, was het vrijdag ook weer een genot om te zien. Deze moet er dan ook zeker weer gaan komen!

Heb hem sinds dat hij er is ieder jaar op de lijst staan, maar heb hem nog nooit besteld. Afgelopen vrijdag weer van genoten en zet hem er maar weer op, is echt een goede cake.

2 van deze jongens aangeschaft! Nu al zin in :D Nog geen idee of ik een klein showtje ga schieten en ze daar in verwerk of misschien wel los, wat ook prachtig moet zijn.

Blijft een prachtige cake en heb hier inmiddels een karton van besteld. Zeer benieuwd naar hoe die in de straat presteert.

Back
Bovenaan