Stormbird

Joh, wat een ding zeg! Geen geld ook voor zo een kwalitatief goede cake. Niets van meegekregen, totaal gemist, maar deze staat genoteerd. :)

Inderdaad zeg. Wat een cake! Ongekende effectgrootte voor die prijs. Zeker in de gaten houden. Ben hem ook nog niet vaak tegengekomen bij winkels.

Een van de grootste boeketten die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Ook had deze flappen waardoor je hem stabiel neer kon zetten zonder stenen.
Dit jaar weer 2 besteld, nu in V-shape gaan ze.
Disclaimer: ik stond er wel redelijk vlak onder, denk meter of 7-10 van de cake af. Hieronder mijn filmpje:

Laatst bewerkt:
Als het goed is is dit een cake die maar bij enkele winkels te krijgen is als eigen collectie. Zou mooi zijn als Rubro deze op gaat nemen in het totaal assortiment :D

Doet me heel erg denken aan de nieuwe actiecake Leider Spielerei. Zou best een een revised versie kunnen zijn! Ook 20 shots, en soortgelijke effecten :)

Getwijfeld om voor deze nog een ritje te maken vorig jaar, uiteindelijk niet gedaan. Wel beetje spijt nu ik de straatfilmpjes terug zie. Wat een goeie cake is dit qua prijs en vooral qua uitwerkingen. Grote kans dat ik ze dit jaar wel bestel als ik die winkel ze nog op voorraad heeft.

Doet me heel erg denken aan de nieuwe actiecake Leider Spielerei. Zou best een een revised versie kunnen zijn! Ook 20 shots, en soortgelijke effecten :)
Dat moet haast wel. Beter!

Ik heb dit van vuurwerklandsteenbergen te horen gekregen dat dit inderdaad dezelfde cakes zijn.

Mooi dat ze deze landelijk hebben opgenomen, is denk ik wel een budgettopper. In de freakacties zal deze voor een euro of 15 weggaan vermoed ik.

Wat een bizarre cake, gezien de straatfilmpjes eerder in dit topic! Lijkt bijna wel 50mm.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake ging hier om de hoek de lucht in, nu er weinig wind is zijn die boeketten echt heel groot en mooi rond en vol. Een goede harde burst en mooie heldere kleuren. Wat een topper is dit. Kunnen we hier niet meer van zulke toppers krijgen?

Back
Bovenaan