Storm Chaser

Dit was toch wel 1 van de toppers van de avond hoor. Echt een groot wow-effect.
De fluiters worden echt uit de cake geknald, heel breed ook. Echt een prima prijs voor deze cake!! :)

Volgende keer misschien 2 achter elkaar laten gaan zodat het geheel wat langer duurt...

Jwtjuh :bye:

Dit was een prachtige bak! Komend jaar weer. Aparte fluit welke er uit worden geknald, heerlijk geluid.

In mijn zoektocht naar de ti whistle cloud deze helemaal over het hoofd gezien.
Volgend jaar lijkt me dit een toppertje in 2 voud met een be roertjes erachteraan.
Heb je een mooi stukje vuurwerk voor 60 euro.

Heel gaaf filmpje jakhal, bedankt. Echt een geweldig product, alleen jammer dat hij zo voorbij is.

Wel jammer dat de site van underground eruit ligt en dat alle producten van underground in prijs omhoog zijn gegaan iemand nog tips waar je ze voor de oude prijzen kan bestellen?

Wel jammer dat de site van underground eruit ligt en dat alle producten van underground in prijs omhoog zijn gegaan iemand nog tips waar je ze voor de oude prijzen kan bestellen?

Ik las in het verslag van wolff dat ze voor Underground serie nog nadachten over een eventuele actie. Maar het is nu al zo laat in het jaar dat het er waarschijnlijk niet meer i zit gok ik? maar ik laat me graag verassen (hint hint) :D

een aantal posts weggehaald...

De stormchaser is net als de andere producten uit de underground lijn bij menig wolff dealer te krijgen. De prijs is inderdaad helaas hoger dan vorige jaren.

Bij menig winkel met een freakactie zijn de underground producten echter nog te krijgen voor de 2016 prijzen. Het is niet de bedoeling dat ze hier allemaal gepost worden, maar voor degenen die op zoek zijn, kijk eens bij de freakactiecategorie...

Wat een schitterende combi :D
Volgend jaar eens kijken of ik hier iets mee kan, voor dit jaar is t budget echt op.

Gewoon een topper, dit jaar niet op de lijst, maar daar baal ik wel van nu ik de film weer terugzie...

Bij Souman zat iemand met dikke vingers op de knopjes te drukken dus dan gaat er wel eens een dingetje tegelijkertijd af:

er zat niet iemand te drukken met dikke vingers. De oorzaak was van technische aard.
Maar, de combi is wel leuk... zo ontstaan toch nog creatieve ideeën door watfoutjes.
greetzzz

Back
Bovenaan