Storm Chaser

Ik vind deze zo ongelofelijk vet he. Die fluit man man man. Kunnen ze hier geen 3-traps fluit van maken ofzo ? Heeerlijk !

Moet deze er dit jaar ook eens bij hebben. Vind hem op films echt geweldig over komen. Lijkt mij de ideale cake om het fluit thema mee te openen.

Heb deze eigenlijk wel echt gemist ja, dit jaar sowieso op de lijst, dit is toch weer een specifieke fluit die je erbij wilt hebben in de nacht.

2 van deze in de bestelling staan :thumbsup:

Als ik ze nou tegelijk, aan beide lonten aansteek moet er toch een flink fluit-salvo uit komen zou ik zeggen :D

Deze ging wel heel erg snel in Aalsmeer vanavond! Twee salvo's gingen steeds tegelijk, dus nu was ie in drie salvo's wel klaar. Maar hij is wel erg vet! Het publiek werd meteen enthousiast! :D

Klopt, het was altijd dubbele salvo's. Maar de nieuwere versie, zoals op het filmpje van DarkSoul schiet de salvo's ook nog eens sneller achter elkaar en de fluit is anders dan de oorspronkelijke versie.
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan de oudere variant, want dat geluid was echt indrukwekkend. :yes:

Eddy.

Tegenvaller. Eindshot van een fluitproject. Reacties in publiek: "was dat het"

Fluit is niet overtuigend en crackling niet hard

Hmm, de 2018 versie kan dus ook wel van de lijst af. Zonde hoor, de afgelopen jaren was dit een topper.

Ging hier ook te snel. Ook de crackling wolkjes waren niet te horen volgens mij. Het ging ook zo snel :D
Jammer, was een topding vorig jaar.

Back
Bovenaan