Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hey fred
ik vond hem live eigenlijk wel goed op de muziek geschoten, maar op het filmpje hoor je de muziek niet heel goed en de pieken, er was niet overdreven met goud, ik denk als je daar was geweerd was je mening nog net iets anders
bye
Precies zoals Silberblitz het zegt! Het is nog een lange weg naar vuurwerkmeester. Eerst bewijzen!En dan nog even mijn mening hierover;
Vangelabbeek spreekt altijd uit dat ze vuurwerkmeesters zijn maar praktisch gezien zijn het vuurwerkleerlingen want ze moeten nog veel leren!
Jullie kunnen mij allemaal wat.
Ik zie gewoon een goede en verzorgde show.
Waarom dan opnieuw weer zoveel kritiek op de schieter van deze show?
@ Tony, ik ben wellicht niet zo kritisch als een ander, en misschien heb ik wel niet zo,n verstand van vuurwerk schieten als een ander.
Ik ben heel snel tevreden, maar als een show slecht is zal ik het niet onvermeld laten.
Waar mijn reactie (misschien te impulsief) over gaat is dat Vangelabbeek het in ogen van sommigen nooit goed kan doen, ook al is de show redelijk tot goed.
Een soort van stemmingmakerij noem ik dit.
het waren vooral veel cakeboxen ja. Singlerows heb ik niet gezien, mines ook niet. Water effecten waren best leuk.
Laat voortaan de muziek maar achterwege. Dan is dit een vermakelijke show. nu zit je op zaken te wachten die toch niet komen.
Ik hoop dat CBF deze show weer eens terug kan krijgen (tegen normale condities). Dan kom ik ook weer eens naar de Ster voor een mooi vuurwerk op muziek.
Dit was een leuk vuurwerk. De lucht was, op een enkel moment na, bij het nummer Thriller constant gevuld met cakeboxen en shells. Maar laat bij dit soort type vuurwerkshows de muziek maar lekker weg.
Volledig akkoord Red Baron! Vroeger ging ik elk jaar naar de Show op de Ster én naar de Waterfeesten op Overmere Donk. Sinds CBF die shows niet meer doet maar 'vuurwerkmeester' Vangelabbeek doe ik niet eens de moeite meer om te gaan kijken.
Trouwens het wil niet zeggen dat vermits Vangelabbeek overdonderd met goedkope effecten dat hij een 'vuurwerkmeester' is. Persoonlijk zou ik hem eerder een groothandelaar noemen die tegen groothandelsprijzen vuurwerken binnen haalt.
Al eens de veiligheid bekeken bij onze 'vuurwerkmeester der Chinese cakeboxen? Nee, ga dan eens naar de Nocturnes in Mini-Europa, daar wandel je 2 minuten na het vuurwerk (wat men een pyromusical durft te noemen) tussen de smeulende cakeboxen en rokende Romeinse kaarsen. Veiligheid = zero. Trouwens VGL mag gerust de muziek weglaten i.p.v. een echte pyromusical is het toch niets meer dan vuurwerk met muziek. Als ik de film van het vuurwerk van 2005 op de ster (CBF) bekijk, dan kan je pas spreken van een pyromusical, vergelijkbaar met Parente. En voor wie zou denken dat ik in het professionele vuurwerkwereldje thuishoor, die kan ik gerust stellen dat dit niet zo is. Ik durf gewoon als leek kritisch te zijn en de dingen te benoemen zoals ze zijn. Trouwens iedereen die professioneel met vuurwerk bezig is zou beter die cakeboxes achterwege laten die maken de échte vuurwerkshow gewoon kapot. Maar ja 't zal wel aan de prijs (winst) liggen zeker?![]()
Het zou zeker fijn zijn als de discussie over "elkaar" afkraken een op zou houden, nergens goed voor. Mensen hebben meningen en die mag je altijd uiten, neem dit voor lief als het negatief is, want de discussie is elke keer het uitlokken van elkaar.
Dingen als ip's checken enzo hebben geen zin, pyroqueen zegt dat het niet zo is, dat ze het zal bewijzen bij een volgende show aan diegene, prima dan, geloof dat dan maar.
Zo, en nu weer gezellig je mening geven over de show.![]()
Beste leden, moderators
voel me toch nog even verplicht op deze onzin te antwoorden, die volgens mij meer met jaloersheid te maken heeft dan met rest, maar dat is mijn vrije mening in ons vrij landje:
Het is natuurlijk je goed recht om te gaan kijken naar een show of niet, en je ziet nu eenmaal de styl van cbf liever dan van vangelabbeek.
Vangelabbeek overdonderd met goedkope effecten? nou ik vind de kwaliteit van de cakeboxen niet slecht, maar mits jij er zoveel van weet zal e zeker gelijk hebben.
Blijkbaar is het ook verboden voor een vuurwerkbedrijf om je eigen materialen te importeren? waar slaat dit op? en ze aan groothandelsprijzen verkopen? ik denk toch dat elk bedrijf in welke sector dan ook winst wil maken, anders zou het niet lang duren.
De veiligheid: Ik ben er zeker van dat elk vuurwerk bedrijf in belgie er alles aan doet om de veiligheid te garanderen, zonder uitzonderingen. en ja ik ben al bij de nocturnes geweest, ieder jaar zelfs. Ik weet niet in welk stukje van je gefustreerde lichaam jij hebt gezien dat ze de nocturnes een pyromusical noemen? Het wordt overal en voor het vuurwerk aangekondingd als een vuurwerk met licht en muziek. na het vuurwerk wordt de locatie gecontroleerd door mensen van het bedrijf, en inderdaad er zijn twee plaatsen waar het publiek er dicht langsdoor wandelt, maar als er alles is afgevuurd en gecontroleerd geworden, dan laten de veiligheidsdiensten van het park de mensen door, maar zelfs op deze twee plaatsen staat het vuurwerk achter een omheining. Denk je nu echt dat een vuurwerkbedrijf niet bezig is met veiligheid? trouwens ging het hier niet over de sterfeesten? nogmaals ik heb niets met dat bedrijf te maken, maar ik kom van hun streek en ben er vroeger veel mee omgegaan
cbf vergelijken met parente? waar slaat dit op, ik denk dat er geen enkel vuurwerkbedrijf aan de hielen van de europese toppers geraakt.
en als laatste, iedere vuurwerkmaker moet alle cakeboxen achterwege laten???
dus enkel vuurwerk met shells, candles en singleshots???? tja het is jou mening, ik vind ze alleen een beetje raar.
Lieve mensen, zouden we niet beter allemaal van vuurwerk genieten, zolang het nog mogelijk is. Ik merk steeds op dat indien er iets gepost wordt over vangelabbeek dit werkt als een rode lap op een stier, als deze naam valt is alles slecht en onveilig, etc het is toch normaal dat er ook mensen zijn die dit bedrijf wel graag bezig zien, maar die horen hier blijkbaar niet thuis.
aan de moderators, sorry voor dit antwoord, maar postings zoals hier boven vind ik helemaal uit de pot gerukt en gewoon niet aanvaardbaar
mvg
pyroqueen