Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ik me gewoonlijk eerst even voorstel begin ik hier.
Hallo, ik ben Arian, inmiddels dik in de veertig werkzaam als verpleegkundige en woonachtig in Brabant.
Vuurwerk heb ik altijd tof gevonden. Ik heb als klein manneke moeten jokken over m'n leeftijd om aan het einde van het jaar drie dagen lekker te kunnen knallen. M'n moeder kocht elk jaar via via een meterpakket wat al ergens vanaf begin november onder mijn bed lag. Tegen de tijd dat het oudjaar was was dat pakket al helemaal stuk geplukt en gekeken.
In de tussenliggende jaren zijn er jaren geweest waarin het helemaal los ging, gewoon gestookt werd om 00:00, maar ook jaren dat ik op de 31e na sluitingstijd baalde dat ik niks gekocht had.
De laatste drie jaarwisselingen heb ik heel veel plezier met m'n zoon en het vuurwerk. Het is een vader zoon dingetje geworden waar we door het jaar heen ook wel eens mee bezig zijn. Een soort vroegtijdige voorpret.
Ik ben hier al meer dan een jaar aan het meelezen en krijg vaker de neiging om te reageren.
Tijd om me te registreren.