Stel je eventjes voor!

Hallo allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Mylène en ik ben 22 (bijna 23) jaar oud. Als klein meisje ben ik begonnen met het afsteken van vuurwerk en dat is nooit gestopt. In het dagelijks leven werk ik in de kinderopvang en daarnaast vind ik het geweldig om escape rooms te bezoeken.

Ik hoop nog lang van dit forum te mogen genieten..

Groetjesss

Laatst bewerkt:
Welkom weer iig! Dat jullie hier nog lang mogen zijn en genoeg info kunnen vinden. En vragen staat hier altijd vrij hoor :wink:

Dag mede vuurwerk liefhebbers,

Na 2 jaar als gast het forum bezocht te hebben toch maar eens een account aangemaakt. Zoals mn gebruikersnaam doet vermoeden ben ik bbq fanaat, doe een beetje aan bierbrouwen en natuurlijk vuurwerk.

Sinds 3 jaar weer actief bezig met vuurwerk na 14 jaar ploegendienst waarvan nagenoeg alle jaarwisselingen voor mij werken betekende.

Het eerste jaar ben ik in Duitsland vuurwerk gaan halen en na de jaarwisseling productfilmpjes gaan bekijken. Zo doende ben ik dit forum terecht gekomen en pas daarna in de gaten gekregen wat voor prachtige producten er in Nederland beschikbaar zijn. Met al die freakacties ben ik ook al aardig door het budget heen.

In ieder geval hoop ik als newbie een bescheiden bijdrage te kunnen leveren aan onderwerpen op dit forum. Laten we gaan voor een ouderwetse jaarwisseling, ik heb al voorpret als ik mn lijstje bekijk.

Groeten, Bbqommando

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Lars, ben 39 jaar en woon in Utrecht. Zoals iedereen hier groot vuurwerk fanaat, al is dat de laatste jaren alleen maar toegenomen. Het heeft wat jaren op een lager pitje gestaan, huis kopen, kids enzo, je kent het wel. Ook ik heb me uiteindelijk maar eens aangemeld. Ik kijk al jaren mee maar had eigenlijk nooit de behoefte om een account aan te maken en te reageren. Ik denk dat het echter alleen maar leuker is met een account en mee te reageren. Inmiddels zijn de kriebels behoorlijk aanwezig, en die worden door dit forum alleen maar versterkt. Ik ben Lars, ben 39 jaar en woon in Utrecht.

Goedenavond allemaal!

Ik ben Martijn (46 jaar) en woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Groningen. Zowel kinderen als ik zijn grote vuurwerkliefhebbers :). Op mijn 8ste begonnen met vuurwerk en daarna eigenlijk nooit meer gestopt. Een paar jaar geleden VWC ontdekt, eerst meelezen toen een account gemaak. Eindelijk een plek gevonden waar iedereen net zo gek van vuurwerk is als ik :D.
Ik ga morgen met mijn kinderen vuurwerk afsteken (cat 1) en een gezellig dag ervan maken! Hopelijk volgend jaar (eindelijk) weer een ouderwetse jaarwisseling!

Hallo beste vuurwerkliefhebbers.

Ik heb besloten het account van mijn zoon af te pakken en besloten toch het account over te nemen. En netjes kennis te maken.

Ik heet dus ook Mike ben 38 jaar oud en kom uit Dordrecht. Heb 2 huisdieren 1 hond en 2 katten. Mijn vriendin heet Esther en zij houd niet zo van vuurwerk helaas. Heb nog een zoon van 14(geen 30er) en @Mattenfreak nog bedankt voor de ban je heb dat kereltje aardig ermee gered. Dat was ook de eerste keer dat ik met vwc in contact kwam door niet leuke omstandigheden. Maar hopelijk mag ik wel een leuke tijd beleven met jullie.

Ik heb besloten het account van mijn zoon af te pakken en besloten toch het account over te nemen. En netjes kennis te maken.

Ik heet dus ook Mike ben 38 jaar oud en kom uit Dordrecht. Heb 2 huisdieren 1 hond en 2 katten. Mijn vriendin heet Esther en zij houd niet zo van vuurwerk helaas. Heb nog een zoon van 14(geen 30er) en @Mattenfreak nog bedankt voor de ban je heb dat kereltje aardig ermee gered. Dat was ook de eerste keer dat ik met vwc in contact kwam door niet leuke omstandigheden. Maar hopelijk mag ik wel een leuke tijd beleven met jullie.

tuurlijk pik, vorige keer was het iemand anders die inlogde op je account en nu is het account van je zoon. maar wees vooral welkom op het mooie forum!

Hahahahaha, Gaatie wel helemaal lekker daar?

De vader van de originele zoon of van de hackende “vriend” :bonk:

De vader van de originele zoon of van de hackende “vriend” :bonk:

Hier kan ik kort maar krachtig over zijn. We kunnen blijven discussiëren wel niet of vriend of niet. Ik weet het ook niet. Ik weet wel had hier de 20ste al kunnen zijn en kon inloggen. Maar 1 ding wist ik wel jij bent het account kwijt en ik als originele vader ga er mee aan de slag een nieuw begin. Stel me opnieuw voor en go for it. Moet ook gewoon werken net als ieder ander weet dan ook niet wat ze thuis doen.

Hier kan ik kort maar krachtig over zijn. We kunnen blijven discussiëren wel niet of vriend of niet. Ik weet het ook niet. Ik weet wel had hier de 20ste al kunnen zijn en kon inloggen. Maar 1 ding wist ik wel jij bent het account kwijt en ik als originele vader ga er mee aan de slag een nieuw begin. Stel me opnieuw voor en go for it.

Duidelijk verhaal! Van harte welkom en veel plezier op dit prachtige forum.
Ik kijk uit naar je bijdrage de komende maanden!

Duidelijk verhaal! Van harte welkom en veel plezier op dit prachtige forum.
Ik kijk uit naar je bijdrage de komende maanden!

Ten eerste ik begrijp de kritiek. Mijn dank is groot dat ik welkom ben. Kleine moeite om even toe te lichten en zou me best doen. Ik kijk er ook naar uit om jullie te mogen leren kennen. Maar ik moet wel ontiegelijk wennen aan het forum. Vandaag is ook mijn eerste keer even kijken hoe het werkt en wat er is.

Hier kan ik kort maar krachtig over zijn. We kunnen blijven discussiëren wel niet of vriend of niet. Ik weet het ook niet. Ik weet wel had hier de 20ste al kunnen zijn en kon inloggen. Maar 1 ding wist ik wel jij bent het account kwijt en ik als originele vader ga er mee aan de slag een nieuw begin. Stel me opnieuw voor en go for it. Moet ook gewoon werken net als ieder ander weet dan ook niet wat ze thuis doen.
Wie is de niet originele vader?

Wie is de niet originele vader?

Vind je het erg dat ik er niet op ingaat. Ik heb mijn woordje gedaan. Ik weet het fijne er ook niet van verder. Ik laat het erbij en kijk een beetje rond. Want zo kan ik bezig blijven en heb ik straks een ban te pakken. Ik ga 1 richting op heb het toegelicht meer kan ik niet doen. Kan wel blijven discussiëren maar ben geen tekst en uitleg verschuldigd verder.

Vind je het erg dat ik er niet op ingaat. Ik heb mijn woordje gedaan. Ik weet het fijne er ook niet van verder. Ik laat het erbij en kijk een beetje rond. Want zo kan ik bezig blijven en heb ik straks een ban te pakken. Ik ga 1 richting op heb het toegelicht meer kan ik niet doen. Kan wel blijven discussiëren maar ben geen tekst en uitleg verschuldigd verder.
Ik loop je te stangen, maar het punt is wel dat je enorm ongeloofwaardig overkomt. Mocht je echt de vader zijn: dan wens ik je een prettige tijd op dit forum. Als dit niet het geval is, dan verspreek je je binnenkort weer en krijgen we weer hetzelfde liedje dat er iemand anders toevallig op jouw account zat en opeens allemaal andere dingen ging doen die jij normaliter nooit zou doen.

Nogmaals, ik kan vanaf hier niet zien wie er achter jouw computer zit, maar het is allemaal wel enorm toevallig en opvallend dat het elke keer een ander is. Gewoon zeggen: 'Joh, die ban was goed voor me, en zal me wat meer gedragen' had een hoop meer credits opgeleverd.

Back
Bovenaan