Stars Over Paris

Ik he hem ook voor 15,00 euro. Nieuwste demo filmpje vond ik hem niet veel. Bovenstaande is duidelijk een goede versie. Benieuwd hoe die in de straat is

Dit was de eerste keer dat ik deze cake live heb gezien. Ik was erg teleurgesteld hierover! Was gewoon echt een budget cake.. gewoon matige boeketten en geen harde burst. Gelukkig dat ik deze uiteindelijk er niet bij heb genomen.

Ik had er 3, heb niet opgelet uit welk jaar ze kwamen maar de eerste die ik af stak stelde me erg teleur maar de andere twee waren echt toppers. wat een verschil.

Goeie cake ook dit. Voor de volle pond zijn er wel betere cakes te vinden. Mooie blinkers vooral :)

vorig jaar geschrokken van deze cake wat een dreunen en boekketen de hele lucht was gevuld.
Vooral het waaier gedeelte was enorm
Dit jaar waren de boekketen minder vol en groot helaas.
daarin tegen deed de super 500 van burnit het reuze goed.
En is de super 500 in mijn ogen nu de topper.

Ik had er dit jaar zelf een van productie jaar 2014 en een kameraad van me 2013... moet zeggen dat de oudere versie beter was dan de nieuwere, iets vollere boeketten.

Maar alsnog een prima cakes, leuke waaier tussen de i-shape en de burst was bij beiden goed.

Ik moet ze beide wel ergens op film hebben staan, ik zal is kijken of ik het hierop kan krijgen.

Back
Bovenaan