Stars over Barcelona

Snap al die negativiteit niet zo. Heb hem zelf meerdere malen op demo's voorbij zien komen en daar was ik keer op keer enthousiast. Een leuke set cakes die samen een leuk boxje vormen met mooie effecten en leuke afwisseling in shapes. Goede blinkers en mooie willows.

Heb hem zelf niet geschoten tijdens de jaarwisseling, maar als ik de bovenstaande film bekijk zie ik nog steeds de box die ik op demo'zo leuk vond.

Wat hadden jullie dan verwacht?? Cruel Traction effecten? Ik lees dat 'ie overhyped is.. De hype creëren jullie allemaal wel zelf hier op het forum hoor!

Snap al die negativiteit niet zo. Heb hem zelf meerdere malen op demo's voorbij zien komen en daar was ik keer op keer enthousiast. Een leuke set cakes die samen een leuk boxje vormen met mooie effecten en leuke afwisseling in shapes. Goede blinkers en mooie willows.

Heb hem zelf niet geschoten tijdens de jaarwisseling, maar als ik de bovenstaande film bekijk zie ik nog steeds de box die ik op demo'zo leuk vond.

Wat hadden jullie dan verwacht?? Cruel Traction effecten? Ik lees dat 'ie overhyped is.. De hype creëren jullie allemaal wel zelf hier op het forum hoor!

Haha, en met die laatste zin beantwoordt je je eigen vraag die je in de eerste zin stelt ;).

Precies zoals ik zei. Hij was wel geinig, mooie kleuren. Maar boeket grote, blinkers of tempo gaven geen wauw. Tevens had het w shape voor mij totaal geen toegevoegd effect omdat deze niet breed genoeg is. Enige wat daarbij echt goed was was de crackling mines.

Voor 30 euro heb je de blinking Sky van broekhoff, zelfs zonder korting veel betere blinker en een heerlijk tempo!

Dus waarom zo negatief? Omdat de sop een mega hit was, en deze toch net niet zo presteerde. Vond hem zelf op de demo's ook velen malen mooier dan in de straat.

Haha, en met die laatste zin beantwoordt je je eigen vraag die je in de eerste zin stelt ;).

Precies zoals ik zei. Hij was wel geinig, mooie kleuren. Maar boeket grote, blinkers of tempo gaven geen wauw. Tevens had het w shape voor mij totaal geen toegevoegd effect omdat deze niet breed genoeg is. Enige wat daarbij echt goed was was de crackling mines.

Voor 30 euro heb je de blinking Sky van broekhoff, zelfs zonder korting veel betere blinker en een heerlijk tempo!

Dus waarom zo negatief? Omdat de sop een mega hit was, en deze toch net niet zo presteerde. Vond hem zelf op de demo's ook velen malen mooier dan in de straat.

Nou dan heb ik geluk gehad bij mij presteerde ie wel zoals op de demo s harde burst en goeie spreiding en een mooi blinker effect had er 2 en heb ze doorgelont en van genoten!! Stond de laatste 3 dagen ook lekker droog en warm dus ik denk van evt vocht geen last. Heb helaas geen film t was toch te mistig en eigenlijk beetje spijt om de mist dat ik m geschoten heb. Maar ja is achteraf...

Was niks mee naar mijn mening, komen er dit jaar weer bij!

Het zijn de eerste en de vierde cake in dit filmpje:

Nou gisteren, was er een overbuurman 50 jaar geworden en zijn zoon ging de Stars over Barcelona aansteken. Productie 2017. Nou, WAANZINNIG. 1e cake met keiharde crackling mine en grote boeketten, 2e cake ook hele mooie blink effecten. De bursts is echt keihard en boeketten klappen laag. Mooi ding dus!:D

Deze heeft hele mooie effecten en grootte boeketten. Nu in de outlet 26,-

Opmerkelijk rustig voor zo een mooie box. Mijn buurman had deze en kan zeggen dat dit een hele mooie box is voor dat geld. Er worden mindere cakes geprezen.

waar zijn ze in de outlet dan 26euro ?

had m afgelopen jaar voor 34,95.
dit jaar koop ik m zekers weer voor 34,95, persoonlijk vind ik m dat dubbel en dwars waard
wat een prachtcakes!

waar zijn ze in de outlet dan 26euro ?

had m afgelopen jaar voor 34,95.
dit jaar koop ik m zekers weer voor 34,95, persoonlijk vind ik m dat dubbel en dwars waard
wat een prachtcakes!

Ik dacht dat deze in Breda voor die prijs gestaan heeft, of het was vorig jaar...
Dit boxje trouwens gehad 3 jaar geleden, en vond het toen best een gaaf ding. Misschien dit jaar maar weer eens aanschaffen. :)

Back
Bovenaan