Stars And Stripes - CodeS By Xqlusif [Nieuw 2025]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 03912
Artikelnaam: Stars And Stripes
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 481 gram
Aantal Schoten: 37 schoten
Effectomschrijving: Color Change Effekte und Running Peonies, die dich die Sterne sehen lassen! Maximal gefüllte Batterie mit 37 Schuss. Überall Sterne und Streifen. Das Geisterblinken rundet das Ganze ab. Diese beeindruckende Feuerwerksbatterie kombiniert eine erstaunliche Vielfalt an Farben und Effekten für ein unvergessliches Erlebnis!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1.
Tijdsduur: 28 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Schermafbeelding 2025-01-27 235923.png

Wij danken Lesli voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Hier zitten stiekem ook ontzettend bijzondere en mooie effecten tussen. Mocht deze ergens opduiken voor een schappelijke prijs, dan komt ie er bij.

Je bedoelt de color change? Vind m zelf niet heel bijzonder maar met een goede prijs prima voor de buurman op de hoek.

Vooral voor de reguliere consument een hele leuke cake denk ik met veel afwisseling en verschillende effecten.

Dat blauw naar multicolor ghost of color change, whatever, zou ik graag los in een cake zien. (Zit ook in de opera house.)

Voor de rest vind ik dit niet een product om aan te schaffen, teveel mwah tussen het moois.

Voor degenen die de color change mooi vinden maar de Gracefullness te duur vinden, en die de running peonies mooi vinden maar de Exceptional te duur vinden...
Kun je prima deze cake aanschaffen en pak je toch alle effecten even mee :)

Voor degenen die de color change mooi vinden maar de Gracefullness te duur vinden, en die de running peonies mooi vinden maar de Exceptional te duur vinden...
Kun je prima deze cake aanschaffen en pak je toch alle effecten even mee :)
Scherp opgemerkt. Jammer van de restvulling.

Wat doet deze in de freak?

Back
Bovenaan