St8ment Actie's

Ik zou de Bella Ciao wel willen winnen! Mooie bak om een eerste ervaring op te doen met het merk en bovendien denk ik bij Bella Ciao altijd aan dit nummer en bij dit nummer weer aan de compound!

Ik zou graag de Estallar willen winnen!!!

Waarom? Met al het negatieve nieuws de laatste tijd gaat die van mij half stok hangen, dus kan wel een harde fluit gebruiken:rolleyes::handsup:

Ik zou het tof vinden om de El Torro te winnen, hij staat namelijk hoog op mijn wensenlijst. Ik vind het een erg leuke box met onwijs mooie kleuren en fijn tempo!

Ik zou héél graag de Estallar als winnaar willen toevoegen aan de collectie.

De combinatie van fluiters en salvo's is top! Daarnaast verdiend deze box door de prijs/kwaliteitsverhouding wel weer eens wat aandacht!

8096_Estallar_2019.jpg

Ik zit erg te twijfelen tussen de Bombas Blancas of de Estallar. Beide cakes vind ik vrij uniek in het aanbod en nog een toevoeging aan de collectie. Qua compounds en dergelijke zit ik dit jaar al helemaal goed. Bombas blancas vind ik het plum effect zo gaaf, ben erg benieuwd hoe goed die uitwerking lukt in de productie. De estallar vond ik gelijk bij de introductie heel erg gaaf, soort nostalgie gevoel. Dit is zo'n cake die ik vroeger als 16-jarige ook kon kopen qua budget en die fluit ertussendoor is gewoon kicken. Zie je niet zoveel meer in grotere cakes. Keuze valt uiteindelijk op de estallar, die voegt het meest toe aan de huidige collectie.

De Bella Ciao, waarom de Bella Ciao? Een box met variatie, een box die kleur brengt, kleur in een jaar dat donker en somber was. Een jaar waarin wij met z’n allen in Nederland hebben gestreden om het Coronavirus over de knie te krijgen. Een moeilijk jaar, maar met deze box wil ik die boze geesten wegknallen! Even lekker losgaan en de straat opfleuren. Om 12 uur het nieuwe jaar genietend ingaan, want een goed begin is het halve werk. Hiervoor heb ik de tekst van het originele Bella Ciao herschreven :bye::

Op oudejaarsdag werd ik wakker,
Oh vaarwel schoonheid, vaarwel schoonheid, vaarwel schoonheid, vaarwel, vaarwel!
Op oudejaarsdag werd ik wakker,
En vond ik de vijand.
Oh stookmaten, stook met mij mee,
Oh vaarwel schoonheid, vaarwel schoonheid, vaarwel schoonheid, vaarwel, vaarwel!
Oh stookmaten, stook met mij mee,
Want ik voel dat ik snel door mijn vuurwerk heen ben
En als ik dan sterf als pyromaan,
En als ik dan sterf als pyromaan,
Stook voor mij dan
En begraaf mijn vuurwerkhart hoog in de heuvels.
En begraaf mijn vuurwerkhart hoog in de heuvels
in het uitzicht van een stokende stad,
In ’t voorbijgaan zeggen straks mensen
In ’t voorbijgaan zeggen straks mensen:
voor wie knallen die compounds daar nou?
’t Is de compound van Statement
’t Is de compound van de Statement,
die voor het stoken voor de vrijheid na het Coronavirus viel.

Ik zou graag de Casa de Papel willen winnen, maar waarom eigenlijk?
Ten eerste omdat ik fan ben van de Netflix serie La Casa de Papel.

download (3).jpg

Tevens zie ik een mooie parallel tussen het 4e en 5e seizoen van deze serie en de Casa de Papel van St8ment, in beiden draait het om goud. En laat het goudeffect in de eerste cake van de Casa de Papel nou ook nog eens een uniek effect zijn wat naar mijn weten in weinig andere boxen of cakes voorkomt.
Dus dat is nog een reden dat ik hem wil winnen, het unieke effect!

Ik zou graag de Hermanos willen winnen. Vind het allereerst een schitterende bak!
Maar een misschien wel veel betere reden is dat Hermanos broers betekend. Dankzij mijn broertje is mijn liefde voor vuurwerk weer opgebloeid en ik heb hem helaas dit jaar slechts één keer gezien. Dit omdat naast de covid19 maatregelen van de regering, ons werk met zeer kwetsbare mensen ernstige restricties legt op sociale contacten. Het is een jammerlijke maar in onze ogen noodzakelijke keuze geweest. Dus, op familie, op m'n broer(tjes) en de hoop dat we het jaar samen mogen uitluiden.

Leuke actie.De box die ik zou willen winnen is de Bella ciao buiten de kleuren vind ik het de meest originele showbox in het assortiment van GBV

Van de St8tement producten zou ik graag de El Torro willen winnen. Er zijn al enkele zeer goede 25mm 75shots compounds op de markt en ik verwacht dat de El Torro, gezien de prachtige effecten en de goede variatie, daar ook bij gaat horen. Deze hypothese mag de El Torro dus graag bij mij in de straat komen bewijzen. Bovendien heb ik vorig jaar meerdere St8tement producten aangeschaft, maar helaas heb ik deze vanwege de dichte mist moeten bewaren. Ik wil de St8tement producten immers wel in goede condities schieten. Daarom zou de El Torro een uitstekende aanvulling zijn op mijn St8tement collectie.

Ik zou heel graag de El general willen winnen.
De effecten en verschillende schietrichtingen spreken mij zeer aan.

Daarbij denk ik dat die perfect aansluit bij mijn eerder gekochte bella ciao.
Met deze 2 weet ik zeker dat ik de straat op zijn kop zet.

Ik zou heel graag El Patron willen winnen. Waarom? Dat lijkt mij vrij logisch.

Dan ben ik pas echt de baas in de straat. Een echte Patron dwingt respect af in de straat, en dat doe ik met deze box zeker. Ik knal iedereen uit de weg. And last but not least vind ik dit een enorme eindbazen actie van St8tement, dus show deze Patron zijn respect en maak hem heel blij met deze geweldige prijs! Of anders.......Plata o Plomo cabrones!:devil:

Al redelijk wat geschoten en inmiddels alweer in bestelling van St8ment. Staat hopg op mijn lijstje maar budget helaas op, dus zou heel graag de Hermanos willen winnen. Prachtige goudbak met blauw in en heerlijk rammend tempo

Ik zou heel graag de El general willen winnen. omdat dit letterlijk 1 van mijn favoriete cakes is, heb hem dit jaar willen halen maar heb alleen niet zoon groot budget. zou tof zijn als ik er dus 1 kan winnen!

'De Coloreado, wat een parel van een box' denk ik hardop terwijl mijn ogen fonkelen. Het geel en blauw spat van het label af, de vitrine uit, en weet zo een lach op mijn gezicht te toveren. Mijn hart zet een tandje bij en ik fantaseer erover hoe het zou zijn om deze box naar buiten te tillen op oudejaarsavond. Ik besluit ervoor te gaan en vijf minuten later loop ik vol trots met deze bak de winkel uit. 'Fijne jaarwisseling' roept de winkelier nog, maar ik hoor niets meer, ik ben in mijn eigen wereld.

De tijd vliegt en plotseling is het al bijna twaalf uur! Samen met mijn familie en vrienden tellen we af 'TIEN! NEGEN! ACHT! ZEVEN! ZES! VIJF! VIER! DRIE! TWEE! ÉÉN!.. Gelukkig nieuwjaar!' Plop! de champagne wordt ontkurkt en ingeschonken terwijl de beste wensen worden gedeeld. De geur van oliebollen en appelflappen heeft de kamer gehuld in niets anders dan nostalgische feestvreugde. Toch laat ik de champagne en lekkernijen nog even wachten. 'Het is tijd!' Roep ik, en ik haast mij naar de gang waar de Coloreado op mij staat te wachten. De vuurwerkbril gaat op, ik check nog éénmaal of de stormaansteker wel in mijn zak zit en met een brede grijns op mijn gezicht til ik de doos naar buiten. De buren zijn al begonnen, de kleuren vullen de lucht en de lichtflitsen weerkaatsen op de huizen. De knallen brengen een diep gevoel van extase teweeg. 'Dit is het' denk ik 'Dit is waar ik het hele jaar al reikhalzend naar uitkijk'. Terwijl ik met trillende handjes de Coloreado op de juiste plek zet, werp ik een laatste blik op het label. De prachtige kleuren van een papegaai met het geweld van een gevechtshelikopter. Het label geeft eigenlijk al aan wat je van deze box kunt verwachten. Ik open de doos, maak het hoofdlont vrij en met gestrekte arm steek ik de box aan. Sssssss! Het geluid van ontbrandend visco, de geur van kruitdampen, heerlijk! Ik snel mij naar mijn familie en vrienden die op een mooie afstand staan om van het spektakel te genieten. 'Komtie!' roep ik en terwijl ik mij omdraai lanceren de eerste schoten uit de box... NEH! NEH! NEH! NEH! Ik schrik wakker. 'Oh nee hè, het was maar een droom'. Gefrustreerd ram ik op de snooze knop en draai me nog een keertje om.

GBV-WECO, maken jullie mijn droom werkelijkheid?

8070_Coloreado_2019.jpg

PS: Wat een toffe actie weer! Hartelijk bedankt dat jullie dit doen voor ons liefhebbers :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik zou graag de desperado winnen, want dat omschrijft het gevoel van nu het beste, van die pipo's van GL en PvdD.
Ten einde raad...

Back
Bovenaan