Spring Garden [Uitloop]

Hahaha, dit slaat echt allemaal nergens op! Voor degene die deze besteld hebben en niet geleverd hebben gekregen kan ik adviseren, zet alles netjes op mail incl. toelichting en onderbouwing riching Broekhoff en vraag voor een nette oplossing/compensatie het komende jaar. Nu, op het laatste moment zal er niet veel meer geregeld kunnen worden vrees ik..

dragonbox.png

Heb mijn vervanger gehad , de dragonbox lag netjes te wachten.
Ze zijn wel extreem klein, maar de uitwerkingen niet hopelijk

Bizar wat ik hier lees. Ik moest het uiteindelijk toch doen met de halve Mega Hurricane (B+C+F+H). Nouja, nooit meer broekhoff :bye:

Ik heb zelf een box gekregen (met daarop een door broekhoff opgeplakte sticker met 'vervanging Spring Garden') genaamd 3276 Galaxy.

In de doos zelf zitten 4 potten à 25 shots met zilvere folie er op. Er staat verder niets op de potten, behalve de standaard veiligheids aanduidingen, gewikkeld in zwart papier. Ik heb het vermoeden dat het gaat om de Dragon Box, maar dan ongelabeld.

Vanavond langs Robin Hood te Apeldoorn geweest om m'n bestelling op te halen. Ze waren inderdaad bekend met de afkeuring en keken ter plaatse wat er qua vergelijkbare of betere producten beschikbaar was. Nou mag ik van geluk spreken dat ze blijkbaar genoeg Crown Collection 4-packs hadden staan. Heb 2x een 4-pack als vervanger gekregen.. :-O

Wat dus allemaal wat rommelig verliep is uiteindelijk in mijn voordeel gebleken.. Dank aan Robin Hood voor de oplossing!

Ik had de Dragonbox besteld bij Ranzijn. Bestelling vanavond gehaald. Heb gewoon de dragonbox geleverd gekregen. Het is inderdaad een vreemd verhaal dat de ene dealer hem wel levert en de andere niet. Ze zijn inderdaad niet groot. Ik laat me verrassen!!!!!!!

Bij deze een filmpje van de ontvangen vervanger van de Spring Garden ( de Dragon Box, een omlabeling van de Spring Garden ). Aardige cakebox voor het betaalde bedrag van +/- 50 Euro , maar was niet super groot/hard kwa effecten.

Back
Bovenaan