Spring Garden [Uitloop]

Ik hou wel van een verassing dus ik wacht tot overmorgen als ik het ophaal. Hoop alleen wel dat het een leuke verassing is :)

Ik weet dat dit een omlebeling is van de galaxy dus vind het gek dat die wel mag, maar ik ben er blij mee verrast.

Zaterdag een email gestuurd inzake dit afgekeurde product.

Vandaag netjes een email teruggekregen maar niet geheel naar tevredenheid beantwoordt.

Rodenburg Home and Garden geeft 4 cakes van de Hurricane als compensatie. Nou vind ik dat de laatste 4 blokken in het filmpje nog de moeite waard zijn maar de eerste 4 absoluut niet.

Zaterdag een email gestuurd inzake dit afgekeurde product.

Vandaag netjes een email teruggekregen maar niet geheel naar tevredenheid beantwoordt.

Rodenburg Home and Garden geeft 4 cakes van de Hurricane als compensatie. Nou vind ik dat de laatste 4 blokken in het filmpje nog de moeite waard zijn maar de eerste 4 absoluut niet.

Hier hetzelfde verhaal. Delft toevallig? Zeker raar omdat Jakhal op post #80 zegt dat hij de gehele Hurricane geleverd krijgt. Daar kan ik wel mee leven, maar de halve niet. Denk dat ik straks even langs ga.

Mij is inderdaad medegedeeld alle 8 cakes, maar ik heb het in overleg anders opgelost. Laat 2x 2 pack xtreme komen...kan ik mooi in mijn showtje verwerken.

Maar iedere dealer heeft blijkbaar het recht om zijn eigen oplossing aan te dragen....halve hurricane, hele hurricane, galaxy. Dat is wat hier voorbij komt.

Home & Garden gebeld. Halve hurricane, iets anders was niet mogelijk.. ze zouden even de baas bellen om te kijken of geldteruggaaf of ander product mogelijk was. Ze zouden terug bellen, niets gehoord. Morgen ophalen.. dus wel zien wel :rolleyes:

Ja, F*ck die halve Hurricane! Wanneer het overmacht was had ik hier geen problemen mee, maar die Spring Garden bleef men gewoon verkopen terwijl ze al lang wisten dat deze was afgekeurd. Sterker nog, deze wordt zelfs nu nog aangeboden. Nee, dan vind ik niet dat zij mogen bepalen wat jij er voor terugkrijgt, maar dat de klant dan zelf voor dat bedrag mag uitzoeken met daarbovenop bijv. 10% extra o.i.d.

Als het goed is staat er morgen een omlabeling van de Springgarden voor me klaar, gelukkig had de dealer deze afgelopen week op speciaal verzoek nog voor me kunnen regelen bij Broekhoff.
Lijkt me een betere optie als de halve hurricane, dus erg blij met de vuurwerkexpert-dealer :)

Als deze omlabeling wel voorradig is, waarom geeft Broekhoff deze dan niet standaard ter compensatie voor de Spring Garden? Is toch uiterst vreemd dit hele gebeuren, niet?

Als deze omlabeling wel voorradig is, waarom geeft Broekhoff deze dan niet standaard ter compensatie voor de Spring Garden? Is toch uiterst vreemd dit hele gebeuren, niet?

Waarschijnlijk zijn er van de omlabeling niet genoeg om deze standaard uit te leveren voor iedere verkochte Springgarden,de omlabeling zat ook maar in het assortiment van slechts enkele winkels.
En misschien viel de verkoop van Hurricane ook wat tegen, waardoor er nog veel beschikbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Iemand toevallig ervaring met Robin Hood in Apeldoorn over deze cake? Heb helaas nog niet gehoord wat zij als vervanging doen. Ben dan ook bang dat ik dit voor het ophalen niet meer te horen krijg aangezien zij nu natuurlijk knetterdruk zijn.

Nou ik ben vandaag naar Rodenburg geweest. Heb meegekregen B C F en G. Het was tevens mijn enige bestelling daar. Denk dat je er geen slechte deal uit heb gehaald zo maar we zullen het wel zien.

Ja verdomme, ik heb gewoon de Hurricane A,B,C en D meegekregen. Had ze verteld dat Broekhoff tot gisteren avond de Spring Garden te koop aanboob op de website. Zij kregen helaas alleen deze cakes als vervanging van Broekhoff. Vreemde is dat zij alleen de A,B,C en D cakes kregen en geen enkele keer de E,F,G en H. Verder gaven ze aan dat dit qua waarde hetzelfde was. Ik zei dat het mij niet om de waarde gaat maar om de kwaliteit. Maar ik moest het zelf dan maar met Broekhoff opnemen. Ik zal deze kleine goedkope cakes niet schieten, ik zal deze proberen in te ruilen nadat ik contact heb gehad met Broekhoff.

Bij mij super opgelost, voormij stond zoiezo de gehele hurricane klaar. Heb echter na overleg 4 cakes uit het voorgaande jaar uitgezocht, deze stonden nog in de bunker. 2x scorpion II en 2x pyromania....

Bij ons werd het niet super opgelost, Wij krijgen zoals vermeld 4 cakes uit de hurricane box. Deze wilde wij per defenitie niet omdat ze naar mijn mening niet best presteren. De eigenaar van deze winkel, wilde echter niet in discussie gaan en wou ons niks anders aanbieden of wat dan ook. Aan zijn gezicht te zien vond hij het volgens mij zelfs vervelend dat wij dit vroegen. Wij hebben toen maar ons geld terug gevraagd voor de spring garden en heb ik ergens anders nog de Three some van wolff gehaald.

Allemaal heel jammer dit. Dit omdat wij open stonden voor een ander product. Hoefde niet eens duurder te zijn als het maar kwaliteit was.

Tjonge, wat hebben jullie toch geluk gehad met jullie dealer. TOP opgelost voor jullie, zeker die 2x Scorpion (die twee waren voor mij al voldoende geweest. haha)

Zelf heb ik een terminator en een golden wall gekregen, helemaal niks te klagen bij mijn dealer (Aad van Giezen in Rijnburg)

Back
Bovenaan