Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat het vervangend artikel is weet ik niet.
en er is inderdaad een vervanger voor, namelijk de Mega Hurricane broekhoff nummer 674''
Denk niet dat ze de coomplete Mega Hurricane ( die ze normaal verkopen voor 199 Euro ) aan een hoop VWC'ers gaan geven die eigenlijk maar 75 - 28,5 = 46,5 Euro betaald hebbenNah ja, wanneer ze deze hele box geven i.p.v. de Spring Garden kan ik er iig wel nog mee leven. Maar wanneer ze de helft geven dan ga ik er niet mee accoord aangezien het in mijn ogen niet een gelijkwaardig produkt is.
Nah ja, wanneer ze deze hele box geven i.p.v. de Spring Garden kan ik er iig wel nog mee leven. Maar wanneer ze de helft geven dan ga ik er niet mee accoord aangezien het in mijn ogen niet een gelijkwaardig produkt is.
Maar krijgen we dan de gehele box als vervanger of zoals eerder gezegd 4 cakes uit die box? Weet je dat ook?
aan een hoop VWC'ers gaan geven die eigenlijk maar 75 - 28,5 = 46,5 Euro betaald hebben![]()
betere kwaliteit?? Dacht hot van niet.. ik heb extra kosten gemaakt (lees: over budget heen gaan) om juist die Spring Garden te kopen.
Extra kosten gemaakt omdat je over je budget ging? Euh, wat?![]()
Ja, was die Spring Garden er niet voor die prijs had ik hem niet besteld en had ik dus nog geld in de pocket gehad. Echter heb ik juist deze besteld en ben hiervoor over mijn budget gegaan, juist omdat deze qua prijs/kwaliteit goed scheen te zijn. Maar ja, ze weten het al langer maar laten de mensen deze gewoon kopen. Ik denk dat ze dan op die manier van dat andere troep af kunnen komen.
Ik had mijn broekhoff dealer een mailtje gestuurd, met de vragen waarom die is afgekeurd en wat er als vervanging komt. Het is zo dat ze hem in china wel hebben goed gekeurd, maar later in nederland toch niet. En ik krijgen als vervanger de galaxy art 3276 van pyrostar, in mijn ogen niet minder.