aboynamedsue
VWC lid
ik wat te laat met de voucher inleveren dus geen gratis vuurwerk dus nu heb ik voor 2x deze box 120 Euro moeten betalen is nog niks mis mee volgend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is de film uit productie??
Nah ja, uiteindelijk mijn kortingscode kunnen gebruiken en deze genomen. Geen gratis vuurwerk (komt nog wel), maar deze kost mij nu wel uiteindelijk slechts 45,00 euro.![]()
Mag ik vragen welke kortingscode? wil deze ook bestellen en kan ook een coupon invoeren. ben benieuwd.
Via actievandedag kun je voor 19,95 een bon kopen t.w.v. 50,- euro. Die kun je dan hierop inwisselen. Dus betaal je uiteindelijk nog maar 45,00 euro. Let op, je moet nog voor 5 euro extra bestellen, totaalbedrag voor korting moet 80,00 euro zijn (aktie artikelen tellen niet mee). Verder zijn de voorwaarden aangepast en krijg je wel GEEN GRATIS vuurwerk hierbij. Maar ach, beter 30 euro korting dan een flutcake, toch?![]()
Spijtig moet ik melden dat deze is afgekeurd.
Mail van broekhoff gehad.
Ondernemers krijgen een vervanger toegestuurd. Welk product dit is nog niet bekend.
Tevens is de Sky Power en Sky Hunter(2014 versie) afgekeurd.
Ondernemers krijgen een vervanger toegestuurd. Welk product dit is nog niet bekend.