fritsie
VWC lid
Mischien is het een andere discussie, maar wat is de reden achter het tijdsbesluit? Waarom gaan we pas om 18:00 stoken?
Ik irriteer me deze week mateloos aan alle kranten die meteen refereren aan alle verkeersborden/bushokjes en ander straatmeubilair. Ze melden allemaal dat het nu is afgelopen met het slopen van die artikelen, kunnen we niet gewoon eens een test uitvoeren voor alle landelijke media en laten zien dat je met een slof rotjes geen schade aanricht aan een verkeersbord?
Omtrent de babypijltjes vind ik dit een goede ontwikkeling, het is inderdaad zoals Frits zegt, ze zijn veilig maar worden verkeerd gebruikt, helaas ben ik bang dat dit ook voor de romeins kaarsen en de thunderking achtige artikelen gaat gelden.....
Inderdaad staan de Romeinse kaarsen ook op de nominatie als blijkt dat hier ook onnodig veel slachtoffers meevallen.
Of er artikelen uitgaan ligt dus helemaal in de handen van degenen die deze artikelen kopen en afsteken.
Ga je ermee lopen klooien en gebeuren er daardoor ongelukken dan kan je er haast op wachten dat ook deze artikelen uit de handel gehaald gaan worden.
Dus willen jullie geen Romeinse kaarsen of kleine single shots meer ga dan door met het verkeerd afsteken van deze artikelen.
Ook al doe je alles volgens de regels zet dan toch die vuurwerkbril op.
Geven jullie nou eens het goede voorbeeld.