Splitting Red

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7352
Artikelnaam: Splitting Red
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: .../...
Richtprijs:
Adviesprijs 2020: € 34,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

7352_splittingred.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk feitje die we bij deze primeur kregen vanuit GBV-WECO;

De Splitting Red is gekocht op basis van de reacties op het forum van Vuurwerkcrew op de film van de Fireval no.19 uit 2016.
Ook naar het commentaar voor de lagere prijs hebben we geluisterd, maar die komt zoals je weet pas in november naar buiten. :D

Een duidelijk signaal dat ze de reacties zeker meenemen in het bepalen van de collectie, super!

Zeker mooi spul! Ik hoop dat de productie hetzelfde gaat presteren als wat we op deze video zien, want dan is het zeker één van de betere crosette cakes! Had 'm persoonlijk wel liever in meerdere felle kleuren gezien zoals roze, geel en blauw.

Heel tof. Ik denk dat je met twee of drie tegelijk aan het begin van een project een fijne start hebt!

Goed product, kom bij mij zeker in de collectie l, goed bezig bij gbv, een frisse wind door het bedrijf!

Vond dit vorig jaar al een van de mooiste cakes van de Fireval demo. Top dat ie nu ook op de markt wordt gebracht. Zeer benieuwd naar de prijs!

Mooie cake, maar ik verkies persoonlijk de sky splitter puur voor de perfecte kwaliteit en variatie.

Prachtige cake, goed dat deze op de markt komt dit jaar.
Ook mooi om te zien dat er dus werkelijk iets gedaan wordt op de reacties.

Leuke cake dit. Ben erg benieuwd naar de prijs maar het is al fijn dat er iets gedaan wordt met ons commentaar.

Nou heb ik normaal gesproken niet zo'n hoge pet op van Weco, maar jeetje, wat een ontzettend gaaf ding is dit zeg! Als de prijs net zo leuk is komt ie zeker weten op de lijst.

Back
Bovenaan