MagicSjefke
VWC lid
Als die beetje normaal geprijsd was idd een topper
Tip: kijk in 2019 als Vuurwerk Almere Haven weer online komt maar eens op de site. Dan is deze pot een stuk vriendelijker geprijsd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als die beetje normaal geprijsd was idd een topper
Tip: kijk in 2019 als Vuurwerk Almere Haven weer online komt maar eens op de site. Dan is deze pot een stuk vriendelijker geprijsd
Is hier ook een Proline versie van?
Ik heb deze in meervoud afgestoken en wat presteerde deze goed zeg! Stomverbaasd eigenlijk. Op eerdere beelden gezien dat dit redelijk uniek is in Nederland en daarom ook aangeschaft op de gok dat deze net zo goed presteerde. Al tijdens het ophalen viel mij op dat dit geen 19 schots hexagon cakes waren maar rechthoekig met een waaier erin verwerkt als finale.
Tijdens oudejaarsavond rond half 1 deze afgestoken. Ondanks dat dit geen product is wat de aandacht trekt door hard te knallen draaide de hoofdjes allemaal mijn kant op. Wat een gigantische effecten waren dit zeg! Na de eerste paar schoten gelijk de telefoon gepakt om het geheel te filmen want vond dit wel erg gaaf. Ik zal kijken of ik de film nog online kan gooien voor jullie.
Heeft deze ook een proline omlabeling? Helaas geen Weco dealer in de buurt.
Na even zoeken kwam ik de DRGN Crossette tegen, is dit niet een omlabeling?volgens mij is deze alleen bij weco dealers te koop (geen omlabeling)
Zeker, alleen onbegrijpelijk dat deze is goedgekeurd. Meerdere keren brandende delen op de grond...