Splitting Rainbow [Compound]

Werkelijk een prachtige box, wat mij betreft een dikke aanrader! Mooi uitgewerkte crossettes, lekker felle kleuren, echt goed.
Punt van de vertraging kan ik me wel in vinden, tussen de cakes zit best wat ruim tijd inderdaad.

Helemaal mee eens. Echt goed uitgevoerde crosettes. Hele mooie bak voor een rustmomentje haha. Crackling crosettes waren ook lekker vol.

Laatst bewerkt:
Aha, een hele tijd geleden de product video gezien en vergeten welke box het nu ook alweer was.
Zo te lezen in jullie reviews maakt deze de verwachtingen waar. Hopelijk komt deze er volgend jaar weer. Hij staat bovenaan op m'n lijstje.:thumbup:

Omdat er niet al te veel straatfilms zijn, hier te zien vanaf 0:58.

De kleurtjes zijn echt heerlijk. Om eerlijk te zijn vind ik het gekrakel ontzettend afbreuk doen aan deze verder fenomenale compound.

Dit jaar zit deze mooie box in mijn collectie. Hopen op een niet zo'n winderig weertype tijdens de dag der dagen.

Mooi uitgewerkte crosette compound, een upgrade van de kleinere splitting stars. Het crackling effect vind ik er goed bijpassen. Hij had wat last van de wind helaas maar hield zich nog steeds vrij goed. Ik ben niet zo'n purist dat de crosette precies in 4e moet knallen altijd, en de magnesium tail vind ik juist een mooie toevoeging. Smaken verschillen daarin soms.

Echt een dikke crosette bak zo, super helder, dik tempo en die crackling crosettes erbij ook echt een toegevoegde waarde. Blij dat er nog een staat.

Hier heb ik enorm van genoten. Mede door dat de wind godzijdank een stuk minder was dan het jaar daar voor kwam hij perfect uit de verf.:applause:

Ja ook hier enorm van genoten, blijf het een mooie box vinden hoor. Mooie en goed uitgewerkte crossettes. Mooie rustig bak om van te genieten.

Staat hier nog steeds, niet aangestoken in verband met de harde wind. Dat wordt volgend jaar weer genieten!

Hier wel, de batch met 80 schoten 30mm.
Heel gaaf ding, als onderdeel van een show maar ook zo op zichzelf erg indrukwekkend. Mooi uitgewerkte Crosettes in mooie felle kleuren.

Laatst bewerkt:
Op zich mooie crossette, maar voor mij persoonlijk doet de crackling behoorlijk af aan het geheel. Liever een zuivere color Crossette

Deze vanavond geschoten en ik vond de crackling wel een leuke toevoeging. Erg mooie box met ook mooie tails en mines.

Back
Bovenaan