Splitting Rainbow [Compound]

In de lichte mist was dit echt geniaal, prachtige gekleurde crossettes die ook super hoog komen. Pure schoonheid dit, iets wat iedereen in de straat kan waarderen. Zeker een topper te noemen! In de finale per 2 was het nog veel dikker.

Mocht iemand deze tegenkomen bij een winkel in Limburg dan hoor ik het graag. Dan kan ik kijken of ik er budget voor vrij kan maken want ik vind dit gewoon een toppertje.

Staat in de folder van filiaal in Venlo, van 179 voor 139 euro.
Ze hebben daar zelfs meerdere van die boxen en cakes te koop, vermeld als "new" in deze bruine label line professional style.

In de lichte mist was dit echt geniaal, prachtige gekleurde crossettes die ook super hoog komen. Pure schoonheid dit, iets wat iedereen in de straat kan waarderen. Zeker een topper te noemen! In de finale per 2 was het nog veel dikker.

Als ik deze demo-films zie word ik al helemaal blij. 27 oktober 2020 besteld... het is ff geduld hebben, maar dan heb je ook wat.

Wat een bak zeg, pure kwaliteit hoor. Erg benieuwd hoe dit in de straat gaat zijn.

Echt jammer dat deze hier niet in een straal van 1 uur te verkrijgen is. Komt mooi over op film. Mooi hoog, felle witte palm en heldere kleuren, prachtig!

vond deze voor weco/gvb echt top . de beste crossette van de dag , wel extreem veel vertraging in deze compound . voor herhaling maar dan wel strakker door lonten . geen miskoop voor 119 euro

Inderdaad een ontzettend dikke box dit, heerlijk om even de rust op de avond te pakken. Crosettes zijn goed uitgevoerd, tempo is prima, mooi blokje. Gelukkig nog één staan!

Goeie crossette box hier hou ik van,ook.voor de afwisseling
de kleuren waren echt mooi en fel, beter dan gedacht. Ook goede crackling in de laatste salvos.
de vertraging in de box was idd net aan
Toch vind ik dit een dikke aanrader als je van crosette houdt!!

Werkelijk een prachtige box, wat mij betreft een dikke aanrader! Mooi uitgewerkte crossettes, lekker felle kleuren, echt goed.
Punt van de vertraging kan ik me wel in vinden, tussen de cakes zit best wat ruim tijd inderdaad.

Wow, wat heb ik van deze bak genoten zeg. De crossettes waren echt vel van kleur en bleven goed branden. Zal hem mooi in de avond tijdens de rust schieten zodat je er optimaal van kunt genieten. Dikke topper dit!

Klein stukje gefilmd helaas vanwege een lege batterij. Maar wat een ontzettend mooie bak is dit! Had verwacht dat de wind het effect zou verpesten maar viel erg mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan