Splitonium 32's

Hele goede cake. We hadden er drie en die hebben we tijdens een geïmproviseerd showtje met voornamelijk stille effecten geschoten. Drie tegelijk gaf een heel leuk effect. Constant crosettes in de lucht, laat staan de dikke crackling chry mine eronder! Het leek wel alsof ze sneller leegden dan op de winkeliersdemo bij Lesli. Filmpje volgt nog!

1zd7uqf.png

Had er eentje bij die in 1x leegschoot, dat was een aangename verrassing :shocked:
Kleuren waren net als op de demo mooi zuiver.

Erg tevreden over mijn splitonium. Hij schoot wel iets sneller dan verwacht, maar dat deed in mijn geval weinig afbreuk. Gebruikt in mijn Break the Silence project (Na een Colorfull sky en voor een King Cobra)

Eddy.

Weet niet precies wat ze bij lesli gedaan hebben maar mijn exemplaren schoten schot voor schot was echt niet om aan te zien.:bonk:

Had afgaande op filmpjes veel verwachtingen van deze cake. Maar na hem vandaag live gezien te hebben viel het tegen.

Hij schiet ook anders dan voorheen niet meer in salvo`s doet wel afbraak aan deze cake vind ik persoonlijk.

Inderdaad, op de demo 1 voor 1 is wat magertjes. Dan ben je al verplicht om meerdere te nemen om toch iets van salvo's te creëeren. Jammer maar nog steeds een leuke cake voor tussendoor.

Inderdaad jammer dat deze niet meer in salvo's schiet zoals eerst.

Mijn film van de demo bij Kuiper:

Eddy.

Eindelijk een cake die nog wel aan m'n verwachtingen voldoet
De rest vd bestelde cake's bullet ( fluit stuk minder )
En de Hyperlite (fluit en tempo kloppen niet meer tov de sample cakes)
Volgend jaar wacht ik wel met bestellen tot na alle demo's
Dan maar geen korting in de voorverkoop.

Twee cakes in de film. Aangestoken bij het hoofdlont (volgens verpakking), maar gezien de uitwerking lijkt mij het eerder het reservelont te zijn... Wel een mooi cake. Prima uitwerking alleen vind ik de mines er niet echt bij passen.

Back
Bovenaan