Spitzen Palmen

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1450
Artikelnaam: Spitzen Palmen
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 418 gram
Aantal Schoten: 45 schoten
Effectomschrijving: 45 shots actie met spectaculaire kleurrijke effecten. Topper van het jaar! (telt niet mee voor gratis vuurwerk0
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 8/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 39,99
Voorverkoop: € 27,50
O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1450-MEISTERWERK_SPITZEN-PALMEN-45s-3D.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	1450-MEISTERWERK_SPITZEN-PALMEN-45s-3D.png Vertoningen:0 Grootte:4,71 MB ID:	1796286

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gave cake! Vooral die eerste shots, hoe heet dat effect? Alleen die uitwerking erna, kan toch niet met 20mm??? Zie hem staan voor 20 euro, 40 euro Adviesprijs. Interessante prijs

• Like
Waarderingen: GMP
Op video onwijs gave bak, maar ik deel de zorgen van m'n voorganger dat dit dubieus is met 20mm

Ik heb mijn twijfels.
Er is iets met de camera of de beelden gedaan, dat de White strobe Waterfall heel erg opvalt en zelfs de andere effecten verbloemd op de video.
Ik vind het altijd vreemd dat soms de beelden uit China zo slecht zijn, effecten niet goed zichtbaar of juist heel overdreven.

Komt deze in kooi? :) vind het een leuk bakje en op film komt die goed over maar vrees als die kooiloos is en in werkelijkheid wat minder is.

Als hij ook maar wat in de buurt komt van het Chinafilmpje dan kan dit inderdaad zomaar eens de topper van het jaar zijn. Voor de actie prijzen die ik voorbij zie komen verdiend deze zeker een kans.

• Like
Mooie pot. Toch heb ik nog steeds de Golden Sturm uit dezelfde lijn in me hoofd.. die was absoluut niet zoals de video. Ik ben dus erg terughoudend met het bestellen.

• Like
Deze zojuist besteld, ben normaal niet echt fan van 20 mm maar deze sprak me toch erg aan, lees wel wat zorgen bij andere omtrend het effect en 20 mm, joh we gaan het wel zien voor die paar eurotjes wat we hebben betaald mocht het tegenvallen helaas liever zo potje dan een dikke compound.

Mooie pot. Toch heb ik nog steeds de Golden Sturm uit dezelfde lijn in me hoofd.. die was absoluut niet zoals de video. Ik ben dus erg terughoudend met het bestellen.
Precies dit haha, was het eerste waar ik gelijk aan moest denken. Alles uit deze lijn zijn ploffers

Back
Bovenaan