Spirits

Dat is alvast één zekerheidje in de collectie van de nieuwe 2020 Pangu artikelen. Schitterende cake waar je heerlijk van kunt genieten op oudjaarsdag. Schieten op een rustig moment, waarbij de wind gaat liggen, ik zie het al helemaal voor me. Pracht product!

Hele gave cake zeg, poh. 3 verschillende ghost effecten in 1 cake, pravchtig gedaan. Het ghost effect laat ook mooi op zich wachten, mooi donker en dan ineens is ie er. Topper dit.

Dat vind ik dus net mooi aan deze cake, en ik ben niet de enige volgens mij, omdat dat ghost effect dan zo mooi uit komt in het donker.
Zoveel mensen, zoveel smaken dus maar weer :)

Lijkt me sterk dat die in het zelfde prijs segment komt. Als dat zo is, doe mij maar een kartonnetje.

Dit ziet er zeker goed uit, denk dat deze in het echt nog wat beter overkomt omdat de camera moeite lijkt te hebben met het goud. Erg benieuwd naar de demo!

Deze gaat zeer zeker op het lijstje. Vaak is het tempo bij dit soort effecten naar mijn mening te hoog. Hier perfect. Het effect is echt uitgewerkt als het volgende schot komt. Topper!!

Back
Bovenaan