Spirits

Ik kwam zojuist een tweetal straatfilms tegen van de Spirits. Naar aanleiding van de productfilm/Chinafilm staat deze cake al 2 jaar op de wensenlijst. Dit heeft vooral te maken met het ghost effect/plum als tip en dat vind ik wel uniek. Goed om wat straatfilms te zien, al ben ik wel wat minder overtuigd t.o.v. de China film.

Credits voor PG NL voor de beelden.

Minder overtuigd is een understatement voor mij.
De grote van de boeketten, de timing, de felheid van de kleur in de ghost/plum. Ik zie het allemaal niet terug. Nu was de cake ook niet heel duur eerder, maar zo vind ik hem niet heel bijzonder.

Vond hem gisteren bij de demo van Quartel wel prima overkomen. De ghost komt wel net even te vroeg tot ontbranding. Maar het geeft wel unieke tips op deze manier.

Eens, beetje een tegenvaller van de avond. Ben geen fan van dat kopergoud, maar het ghost effect dan weer wel. Deze was echter vooral kopergoud, het ghost effect was matig en zeker niet zoals de eerste beelden.
Jammer, deze zou ik ook niet nog eens kiezen.

Hmm wat een mega verschil tussen productie en China filmpje. Vond hem geweldig maar na het zien van productie hoef ik niet lang na te denken : een duidelijke nee.

Deze lag al een paar jaar te drogen. Afgelopen jaarwisseling toch maar eens weggeschoten. De effect combinatie van goud met ghost tips is leuk, maar de uitwerkingen zijn/waren aan de kleine kant.

Back
Bovenaan