Spirits

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3606
Artikelnaam: Spirits
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 216 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Veel mensen twijfelen aan het bestaan van geesten, Pangu Fireworks niet, deze 16 shots Spirits cake vuurt namelijk 16 prachtige palmen af, gevolgd door het secondaire 'Ghost'-effect wat rode, witte en gele geesten aan de horizon doet verschijnen.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 24,99
Folderprijs : € 19,99
Onlineprijs : € 15,99
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3606_Spirits_2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook zeer benieuwd nar het secondaire 'Ghost'-effect wat rode, witte en gele geesten aan de horizon doet verschijnen. Het klinkt iig wel heel erg spannend.
Vraag mij wel af of deze stabiel genoeg is, want hij is best goed gevuld en het is een relatief klein potje.

Ook ik ben benieuwd geraakt naar deze cake. Meerdere kleuren ghost, kom maar op met dat beeldmateriaal!

Hele toffe cake dit zeg! Ik zou bijna zeggen een must-have!
heerlijk genieten in de vooravond of zelfs een mooi project van maken :angel:

Jaaaa 3 kleuren ghost in 1 cake! Geweldig!
Top cakeje, super ook om met 2 of 3 in V of W shape te schieten. Deze gaat op de wensenlijst!

Heel mooi uitgevoerd deze cake. Effecten vullen elkaar aan. Lijkt ook qua burst wel goed te zitten.

Prachtige cake vind ik dit. Mooie combinatie van effecten en perfect tempo zo, alleen zal je wel een mooi moment moeten kiezen om dat goud er goed uit te laten komen denk ik.

Och man, hier word ik heel gelukkig van. Tempo is perfect en mooie “vertraging” tot het ghost effect.

Leuke vooravond cake, met een bijpassende naam :) Het plum effect komt hier goed tot z'n recht, prima vertraging er in.

Back
Bovenaan