Spinning UFO to TI-Salute

Ik zeg dat laatste meer omdat er elders een beetje vaag werd gereageerd toen ik het ook over deze bron had.
Dat viel blijkbaar een beetje verkeerd bij sommige,vandaar dat ik ook denk dat sommige die bron niet als "betrouwbaar" ofzo willen zien,dat is dus de reden achter dat laatste zinnetje :wink:

*edit* ik heb daarmee iets verkeerd begrepen,ik dacht dat t hele ding niet zou komen vanwege mislukte effecten,blijkbaar komt die dus toch*
Sorry mijn fout voor wat betreft de box komt niet :frusty:

Deze is zojuist geknalt :D

*Edit* Video verwijderd i.v.m. reclame, we wachten op de films namens Eurostar

Laatst bewerkt door een moderator:
Zonde... had er meer van verwacht. Ook anders dan in de omschrijving. Knal is helaas ook niet heel hard.

Wel een hoop effecten voor een knalcake, en echt zacht is hij ook weer niet, hij is tenslotte geschoten in een zeer open omgeving zo te zien.
Wel hadden ze de effecten weg mogen laten en de salutes harder te laten klinken, nu heb je meer het gevoel dat je naar een semiknalcake zit te kijken.

Blijf het altijd knap vinden dat mensen dat kunnen beoordelen aan de hand van een filmpje!de cake is al helemaal de grond in geboord terwijl de 1 keer is geschoten in Nederland!

Best leuke herriecake zo te zien, de knal kan ik niet goed beoordelen op film; dragon eggs kunnen best hard zijn. Wel lullig dat de naam dus niet klopt; de spinning tails had ik wel bij de ti-salute verwacht. €60 voor 1kg box is natuurlijk niet te gek om eens te proberen.

Opzich wel een leuke cake. Niet echt geschikt als finalebak lijkt me. Maar wel leuk om toe te voegen aan een cracklingproject. Maar die prijs spreekt me niet aan voor hetgeen ik op die film zie. Die is eigenlijk van de zotte als je het mij vraagt.

Blijf het altijd knap vinden dat mensen dat kunnen beoordelen aan de hand van een filmpje!de cake is al helemaal de grond in geboord terwijl de 1 keer is geschoten in Nederland!

Knap he, dat zijn de professionals op VWC :D

De beste stuurlui staan aan wal, dat weet je toch :angel:

Wat een onzin.
Op de film is duidelijk te zien dat hij niet klopt met de effectomschrijving en als je het filmpje luisterd zonder naar het beeld te kijken hoor je geen verschil tussen de salutes en het sier effect.
Niet raar dat mensen hem dan tegen vinden vallen toch?

De omschrijving klopt inderdaad niet met de uitwerking. Ik betwijfel ook of dit een 30mm bakje is, dat lijk me namelijk sterk.. Dit zou makkelijk in 20mm kunnen? Hooguit de boeketten 25/30mm door de spinningtail.

Ik weet ook niet echt wat ik er van moet zeggen, het is niet wat ik had verwacht. Maar als ie leuk knalt dan heb je een prima bakje voor een goede prijs ( adviesprijs, de freakprijs zal wel leuker zijn natuurlijk ). Dat de burst van het boeket en de salute geen of weinig verschil heeft, dat maakt niet uit toch als het bij beide hard is.

Wat een gelul allemaal zeg.
Hoor hem maar in live.....(ik weet dit) knal is goed.
cake is 30mm, alles van euro is 30mm
mijn mening, vuurwerk moet je niet op film kijken, maar in Real Live, dan kan je beter oordelen.
he deze zelf geschoten, mijn mening, hij is niet slecht, had voor mij zelfs wel iets meer tempo in gemogen.

mijn mening, vuurwerk moet je niet op film kijken, maar in Real Live, dan kan je beter oordelen.
he deze zelf geschoten, mijn mening, hij is niet slecht, had voor mij zelfs wel iets meer tempo in gemogen.

Precies... wijze woorden!!!

Amen ..... :angel:

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven, of dat nou uit een filmpje voort komt of ui real live :wink:.

Je zou wel gewoon je ongezouten mening moeten kunnen geven hoor. Maar in dit geval zou ik het niet proberen de grond in te trappen zonder het meegemaakt te hebben.

Back
Bovenaan