Spinning Blue [Uitloop]

Dit jaar toch eens deze bak geschoten en die was zeker mooi! De adviesprijs ligt echter wel te hoog naar mijn mening, het is met name een mooie bak in combinatie met een cake met boeketten. In mijn geval met de Shockwave 4.

Fe nieuwe vitali variant gehad dit jaar.
Hij is goedkoper geworden maar ook veel slechter.
Gebruikt in mijn prive showtje.
Spinde kort en soms gewoon niet.
En helaas weigerde er 2 van de 4 ongeveer galverwegen.
Jammer maar helaas.
Deze nooit meer.

Fe nieuwe vitali variant gehad dit jaar.
Hij is goedkoper geworden maar ook veel slechter.
Gebruikt in mijn prive showtje.
Spinde kort en soms gewoon niet.
En helaas weigerde er 2 van de 4 ongeveer galverwegen.
Jammer maar helaas.
Deze nooit meer.

Ik vind het een kwalijke zaak. Het lijkt schering en inslag geweest te zijn dit jaar. Niet alleen bij Broekhoff hoor, ook bij andere importeurs. Wat is er toch aan de hand geweest in 2016 dat cake,s bij lange niet na voldoen aan hun verwachtingen?

Ik vind het een kwalijke zaak. Het lijkt schering en inslag geweest te zijn dit jaar. Niet alleen bij Broekhoff hoor, ook bij andere importeurs. Wat is er toch aan de hand geweest in 2016 dat cake,s bij lange niet na voldoen aan hun verwachtingen?

Ik verwacht dat een groot deel komt door vocht. Over t algemeen liggen de dozen nog enkele dagen of weken bij de importeurs in de bunker. Nu zijn sommige dozen rechtstreeks uit de containers naar de winkeliers gegaan.
Ik zeg niet dat alles hier aan ligt want er zullen ook zat artikelen zijn die gewoonweg in mindere kwaliteit geproduceerd zijn als 2015 maar ik verwacht wel dat het vocht een groot deel van de klachten heeft veroorzaakt.

Ik denk dat dit artikel gewoon eens uit een andere fabriek gehaald is.
Kwaliteit is niet zo belangrijk als de winstmarge natuurlijk, en de Spinning Blue werd gemaakt in de duurste regio van China.

Ben er bang voor, kom zelf ook terug op mn mening dat het door vocht komt. Heb ze zelf geschoten enige tijd geleden maar mag echt niet meer in de schaduw staan van de eerste versie.

Ja, bij ons BoxumVuurwerk Vollenhove. We hebben er nog een fiks aantal staan. Stuur maar een mailtje als je belangstelling hebt.

Back
Bovenaan