Spining Leaves

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: RFC141115
Artikelnaam: Spining Leaves
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: volgt
Kaliber: volgt
Effectomschrijving: volgt
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: 33

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Ano Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ohhhh heerlijk die spinners naar falling leaves! Daar hadden ze wat mij betreft de hele cake wel mee kunnen maken.

Prachtige combinatie, wat een origineel blokje zeg!
€33 is natuurlijk helemaal een topprijs voor dit blokje :)

img_1993.jpg

Mooie combinaties. Wil hier wel voor naar milheeze rijden. Is deze toevallig ook geschoten tijdens de demo bij ANO? Benieuwd hoe de NL versie presteert.

Ik had dit jaar 3 cakes van ANO waaronder deze. Dit vond ik de minste. Falling leaves waren niet duidelijk omdat het volgende effect er te snel doorheen blafte. Jammer! Op het filmpje zit er een langere pauze tussen, veel mooiere cake dan.

Ik vond het een mooie bak, maar had hem me wel anders voorgesteld. In de straat ging de bak een stuk sneller, waardoor de subtiele rust momenten met de falling leaves verloren gingen in het geweld.

blijft een mooie bak :p die moet je eigenlijk gewoon een karton hebben en dan 1 voor 1 tempo zit er al goed in zoals je ziet :p en de effecten lijken op mijn filmpjes nogal klein maar dit is de lucht gevuld :D super lekker

Back
Bovenaan