Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat heeft hij naar mijn mening net wel.
Er is geen ongeluk gebeurd.
Dat zegt genoeg.
Je kan van een professioneel pyrotechnieker toch niet verwachten dat hij op 31 december Wolf en Rubro cakeboxies gaat doorlonten?
Die shells liggen gewoon klaar in de bunker, daarmee schieten is zijn beroep.
Zo iemand heeft een passie voor vuurwerk.
De traditie gaat maar door 2 zaken kapot.
1) Door de overheid.
2) Door het gebrek aan eenheid tussen de liefhebbers.
Tijdens Fallas klappen ze salutes weg in smalle straten.
Daar kan dat wel.
Houd maar op laurens, jij bent degene die denkt alles te weten. Juichend sta je op de banken als er iemand gepakt word met een paar rotjes en zelf steek je dikke bakken uit belgie af? Je loopt iedereen te trollen en beledigd zijn als mensen daar een opmerking over maken.
Tijdens een crema om half 4 in de nacht vlakbij plaza de la virgen gingen op ongeveer 15 meter afstand in een straatje van dezelfde breedte zo een 200 shells sier en salute de lucht in.
Maar ook dichter bij in voornamelijk het frans sprekende gedeelte van België sta je op 50 meter afstand een show met 6 inch shells te bekijken.
Als je dan de wijsheid in pacht hebt? De Nederlandse 40 grams vuurpijlen zijn in théorie en praktijk gevaarlijker als een 2.5 inch voorgeladen shell. Een vuurpijl kent namelijk geen vaste baan terwijl een voorgeladen shell altijd recht omhoog zal vliegen. Waar komt nu toch die panische reactie vandaan als we het over shells hebben?
Houd maar op laurens, jij bent degene die denkt alles te weten. Juichend sta je op de banken als er iemand gepakt word met een paar rotjes en zelf steek je dikke bakken uit belgie af? Je loopt iedereen te trollen en beledigd zijn als mensen daar een opmerking over maken.
Tijdens een crema om half 4 in de nacht vlakbij plaza de la virgen gingen op ongeveer 15 meter afstand in een straatje van dezelfde breedte zo een 200 shells sier en salute de lucht in.
Maar ook dichter bij in voornamelijk het frans sprekende gedeelte van België sta je op 50 meter afstand een show met 6 inch shells te bekijken.
Als je dan de wijsheid in pacht hebt? De Nederlandse 40 grams vuurpijlen zijn in théorie en praktijk gevaarlijker als een 2.5 inch voorgeladen shell. Een vuurpijl kent namelijk geen vaste baan terwijl een voorgeladen shell altijd recht omhoog zal vliegen. Waar komt nu toch die panische reactie vandaan als we het over shells hebben?
Bijdeweg.
Ook ik keur het gedrag van deze boys uit spijkenisse af. De straf blijf ik idioot vinden. Vind rechters ook weinig creatief in nederland. Ik had ze 2 oud en nieuws laten werken op de spoed eisende hulp van het plaatselijke ziekenhuis plus een dikke geld boete. +/- maandsalaris.
Nu gaan die 2 de bak in. Ontslag op staande voet. Huur of hypotheek kan niet meer betaald wórden. Loopt vaak uit op een scheiding.
De gevolgen van een gevangenisstraf zijn wel ff zwaarder dan men hier in eerste instantie denkt.
er zijn nog meer foto's waar je wel de echte buizen ziethttps://www.rijnmond.nl/nieuws/175421/Spijkenissers-gevangenis-in-na-afsteken-mortierbommen
ik zie een 200ltr olie vaatje als mortierbom??? ...
er zijn nog meer foto's waar je wel de echte buizen ziet
Mijn punt is zijn laatste zin uit post#63.
Tsja, wie de bal dus kaatst.....
Ik vind dat 350+ kilo legaal vuurwerk in een schuurtje de laatste drie dagen van het jaar ook net zo gevaarlijk! Stel dat er iets mee gebeurd dan kan je vooraf ook niet zeggen wat de uitkomst is als daar een vuurtje bij komt. Maar tot veroordelingen van 9 maanden celstraf komt het niet zelfs niet bij recidive! Waarom dan wel bij iemand die een shell afsteekt. Ik keur het niet goed maar dit is echt wel van de zotte.
Precies. Zoals de meeste benadrukken : Grenzen moeten getrokken worden. Shells tot 250mm in een woonwijk afsteken, laat staan opslaan in je huis, kan echt niet.
er zijn nog meer foto's waar je wel de echte buizen ziet