Spijk 14-05-2011

moontan

VWC lid
Waar: Spijk
Provincie: Gelderland
Wanneer : 14 mei 2011
Wie: Bombers Vuurwerk/Witte tenten Verhuur
Kaliber: Nog niet bekend.
Tijdstip: 22.30 uur
Locatie: golfbanen van de golfclub de Lingewaelsche gelegen aan de Haarweg 3te Spijk

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van een openingsfeest

Nou als het net zo'n vuurwerk wordt als het er uitziet daar, dan staat ons nog wat te wachten.

Zijn daar denk ik drie jaar mee bezig geweest.
Kosten in de miljoenen.
Lidmaatschap mijn jaar salaris.

Heb hier hoge verwachtingen van, we zullen zien.

Bombers gaat meedoen aan het Guinness book of records

............KOMT ALLEN KIJKEN...........

Dezelfde show als in Hilversum Met 3 x 8" als toetje.....!!

Maar nu de hele show in 3 minuten weg.

Er zal aan deze show 35 mensen meewerken en 3 dagen voorbereiding zijn.

Zorg dat je vroeg bent, want anders zijn de beste plekken weg

Ik hoop dat ze het red (DENK HET WEL)

Drukse mop...succes

Beetje flauw moet ik zeggen.. :bonk: / niet grappig
Zie het meer als een herkansing...

Max kaliber zal hier inderdaad 8" inch zijn.
Tenminste dat is aangevraagt op de vergunning.
maar of ze dat ook werkelijk gaat schieten.. dat weten we pas volgende week.

Ik hoop dat ze zich kunnen revancheren en bewijzen dat ze het wel kunnen! Laat jezelf van je beste kant zien!
De ballen moeten wel in de buizen he, niet in de 18de hole!:D

Max kaliber zal hier inderdaad 8" inch zijn.
Tenminste dat is aangevraagt op de vergunning.
maar of ze dat ook werkelijk gaat schieten.. dat weten we pas volgende week.

ow 8inch.. ik begin te twijfelen.. of dit of Hannover Gotenborg... lastig, lastig, lastig....vragen, vragen, vragen......

Jack, als ik jou was zou ik naar Spijk gaan, misschien kan je een leuk stukje muziek aandragen voor de show ofzo?
Iets in de zin van Robert Long, Levenslang ofzo.

als ik hun was zou ik nog wat extra's meenemen om te laten zien dat ze het wel kunnen
8inch ben benieuwd
wie gaat filmen?

Ik ga kijken.
Spijk is niet ver rijden vanaf Tiel en ik wil nu wel even zien of ze het goed kunnen.

Ik heb 1 goede prof show gezien van Bombers, ik weet dat ze het kunnen.
Ze moeten het ook wel goed in Spijk, anders wordt Bombers als een rotte plek in kozijn uitgehold, uitgebrand, opgevuld, gladgestreken , in de grondverf gezet en in de verf gezet.

Ik ga ook gezellig kijken. Het is immers bijna een thuiswedstrijd.

Ik las dit op de site van de provincie Gelderland;

Kennisgeving

Vergunning afsteken vuurwerk Witte Tentenverhuur Spijk

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 16 maart 2011 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3B1, lid 3a, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Witte Tentenverhuur uit Eemnes.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan vanaf de golfbanen van de golfclub de Lingewaelsche gelegen aan de Haarweg 3 te Spijk, op 14 mei 2011 van 13.00 uur tot 23.30 uur.
Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van een openingsfeest, waarvan de afsteektijd is gepland om 22.30 uur.

Iemand enig idee waarom die tijden zo ruim zijn? Zijn dit soms de tijden dat ze mogen opbouwen?

Godallemachtig, wat een reacties van een bedroevend laag niveau weer van MORtier en RedBaron...:no:

Bombers vraagt vaker vergunningen aan voor grote kalibers. Dat doen ze dan bij voorbaat, zodat ze lekker los kunnen gaan mocht dat toch wenselijk blijken door de aanvrager. Een vergunning die 8" toestaat, betekent niet dat er ook werkelijk 8" geschoten gaat worden.

Ik wil de mensen nadrukkelijk vertellen dat deze show plaatsvindt op een besloten golfterrein. Dat betekent dat je het terrein écht niet op komt (dat is uitsluitend voor genodigden van de golfclub) en dus van achter de omheining zult moeten toekijken. Hoeveel je dan kunt zien, is afwachten en onduidelijk.
Verder wordt bij deze show volgens mij uitsluitend consumenten spul geschoten. Misschien een klein kaliber cakeboxje erbij ofzo, als het (kleine) budget dat toelaat.

Ik wil mensen niet wegjagen, maar wees niet teleurgesteld als je straks 40 consu cakejes moet bekijken vanaf 300 meter afstand met tien rijen bomen ervoor!

plek zat voor een mooi groot vuurwerk.
dus die 40 consumenten potjes geloof ik niet zo.
der word tenslotte niet voor niks tot en met 8inch aangevraagd.
en de veiligheids afstand voor 8" is 325 meter.

image.php

Back
Bovenaan