Spijk 14-05-2011

Wegsturen van een openbare weg...?

Hmmm, dat zou ik mee moeten maken.
Maar goed, ik ga er sowieso niet heen, de kans dat je wat gaat zien is mij net iets te klein. En om nu een eind te gaan rijden voor 13 bommetjes...

In ieder geval bedankt voor je update Gerwin :) Have fun straks.

De opening was op zich best leuk. Duidelijk was te zien dat je met potten als Groentje, Rooitje en Blauwtje aan thema's kan werken. De pot Goud werd uiteraard ingezet voor een gouden thema.

Daarentegen was nu goed te zien dat de potten met gemengd effect storend kunnen zijn in een show. Het contrast tussen duidelijke thema's en gemengde effecten was in deze show duidelijk waarneembaar. De gemengde cakes gaven de show nu een slordig tintje.

Wat betreft de bommetjes heb ik niet het idee dat er 10x 4inch is geschoten. Het hadden twee salvo's met vijf bommen moeten zijn, maar ik dacht eerder dat het drie a vier bommen waren. Misschien is er iets blijven staan?

De acht inch bommen gingen ook tegelijk. Erg zonde op zich, op die manier haal je niet het beste uit je bommen. De kwaliteit van de acht inch bommen was wel goed. De gouden regen brandde zeer lang door en kwam tot op de grond.

het is achter het hoofdgebouw aan de kant van de weg totaal tien keer 4 inch drie keer 8 inch en ongeveer 50 cakes. Duurt ongeveer 6 minuten. En is met muziek ;). Als je bij die hoofdpoort gaat staan kun je het wel zien maar de kans dat je wordt weggestuurd is redelijk goot want ze zijn redelijk streng hier.

Best een logische opmerking van je. Die kakboys willen wel dat hun feestje exclusief blijft he.

Ik stond recht naast de schietplaats van de shells. Voor de consucakes stonden we voor het mooie te ver weg. Verder ben ik het eens met Jupilerfreak.

Voor een impressie van de show een slecht kwaliteit filmpje.

Laatst bewerkt:
Ik stond recht naast de schietplaats van de shells. Voor de consucakes stonden we voor het mooie te ver weg. Verder ben ik het eens met Jupilerfreak.

100 meter het veld in en we hadden kale plekken op onze kop gekregen door die goudregen hehehe. Eigenlijk hadden we even handen moeten schudden. Doen we volgende keer wel joh :wink:

Idd, ik reed weg en toen bedacht ik dat we elkaar niet eens een hand hadden gegeven... En ik denk dat 40 meter ook al kale plekken had gegeven.

jammer dat ze salvo's met bommen op quickmatch zetten
dat is naar mijn inziens niet de manier waarop je moet schieten.

Waarom zou je bommen niet per salvo met QM mogen schieten ?

Waren overigens 2 daarna weer 2 en daarna 2 * 3 bommen alleen gingen die iets te snel achterelkaar. Van de 3 * 8 inch is helaas 1 blijven staan omdat de ontsteker het niet deed :(.

Verder is alles perfect gelopen en was de organisatie zeer tevreden.

Laatst bewerkt:
Gerwin, tuurlijk mag het wel maar ik vind het echt niet mooi en ik vind het ook geen professionaliteit en inventiviteit ( zeg je dat zo...? ) uitstralen.
vooral niet als je zo weinig bommen hebt.

Doe dan een aantal consupotjes en time daar je shells boven.
je kan bijvoorbeeld een kleine finale maken met de Goud blokjes ( of een aantal keer zware jongens ), daarboven de 4 inch shells op 2 of 3 sec clocks, en daarboven de 8 inch shells op 5 sec clocks.

en als je geen clocks bij je hebt kan je altijd nog redelijke vertragingen timen door het qm op te vouwen ....

Laatst bewerkt:
Dat had ook gekund ja maar we hadden zoiezo geen pyroclock bij ons :( daarnaast was dat waarschijnlijk ook niet kwa tijd gelukt want we mochten pas 3 uur vantevoren het veld op wegens golfers en intro feestje op 10 meter van schietlocatie. We hebben eerst alles 100 meter verderop voorbereid en daarna pas geplaats op de juiste locatie. Shells konden we pas half uur vantevoren plaatsen.

Heb hier 2 fotos voor jullie niet echt de tijd gehad om echt fotos te maken.

iig staan bombers er de komende 2 zaterdagen er ook aleen dan consumenten vuurwerk showtje van 50 tal cakes.

Back
Bovenaan