Spijk 14-05-2011

Verder wordt bij deze show volgens mij uitsluitend consumenten spul geschoten. Misschien een klein kaliber cakeboxje erbij ofzo, als het (kleine) budget dat toelaat.

Ik wil mensen niet wegjagen, maar wees niet teleurgesteld als je straks 40 consu cakejes moet bekijken vanaf 300 meter afstand met tien rijen bomen ervoor!

Vraagje DS.
Heb jij meer gehoord van Bombers.
Of spreek je uit jezelf.

Ik weet niet of de show besloten is.
Het zal ook wel toegankelijk zijn, voor omwonenden en zo.
En 8 inch, dat zie je wel wel achter 10 rijen bomen...

10 rijen bomen is wel kl*te gloven hoor.
Moet je dekking zoeken, als je golfbal wegschiet.
Is de kreet, hole in 1 ook wel dubbelzinnig.
Hol in au!

je kan het nooit zeker weten, maar als er een golfbaan van 35 miljoen euro wordt aangelegd,zal een showtje van 40 cakes wel een schril contrast zijn.
Witte Tenten zal wel tenten leveren, Johan Brinkman van brinkman vuurwerk en afnemer van Marijn zit tegen de golfbaan aan,dus....
Zal eens aan mijn buurman vragen of hij er iets van weet,hij heeft de golfbaan (mede) mee aangelegd.

ZIjn trouwens twee plaatsen Spijk in de provincie Gelderland.
Dit betreft de gemeente Lingewaal en ligt net voorbij Gorinchem

Laatst bewerkt:
Vraagje DS.
Heb jij meer gehoord van Bombers.
Of spreek je uit jezelf.

Ik weet niet of de show besloten is.
Het zal ook wel toegankelijk zijn, voor omwonenden en zo.
En 8 inch, dat zie je wel wel achter 10 rijen bomen...

Ik heb wat dingen gehoord van Bombers.

Die "10 rijen bomen" is een beetje een metafoor. Je snapt vast wel wat ik bedoel...hoewel er inderdaad geen tien rijen bomen staan.

Even wat duidelijk aangezien ik deze show samen met Nancy en enkele ga opbouwen. Ondanks het budget van enkele miljoenen voor de bouw van de golfbaan is de het budget voor de show zelf niet bijsterend hoog.

Er worden 3 * 8 inch geschoten en een 30 tal 2/3/4 inch bommen de rest zal bestaan uit cakes en fontijnen. Daarnaast heeft de opdrachtgever eergisteren nog besloten dat alles op muziek moet worden geschoten.

Laatst bewerkt:
Even wat duidelijk aangezien ik deze show samen met Nancy en enkele ga opbouwen. Ondanks het budget van enekel miljoenen voor de bouw is de het budget voor de show zelf niet bijsterend hoog.

Er worden 3 * 8 inch geschoten en een 30 tal 2/3/4 inch bommen de rest zal bestaan uit cakes en fontijnen. Daarnaast heeft de opdrachtgever eergisteren nog besloten dat alles op muziek moet worden geschoten.

Suc6 morgen met opbouwen :wink:

Ik ga straks even een ritje maken naar spijk. Ik ken de situatie daar en je kan normaal gesproken gewoon de show zien. Om hier zeker van te zijn rij ik er even heen om te zien waar ze aan het opbouwen zijn.

ik heb begrepen van Nancy in een eerder bericht dat deze show besloten is.
Hou daar rekening mee. Ik zelf weet niet hoe het rondom de golfbaan is (veel bomen, hogen gebouwen).

Ik ben flink in de war. Ik dacht toch echt ergens Spijkenisse gelezen te hebben.
Maar het is dus Spijk ergens aan het einde van de bol.

hehe, het gaat hier wel om de golfbaan waar men de riderscup wil gaan houden.
Ligt er een beetje aan of ze de toegangswegen ook afsluiten anders zijn er vier wegen die rondom het golfterrein lopen.
A15 afslag gorinchem oost recreatieterrein Lingebos volgens lijkt me het makkelijkst voor mensen die de weg niet weten.

Ze kunnen die wegen niet afsluiten. 1 Weg loopt naar het dorp , 1 weg staan huizen, 1 weg gaat naar recreatieterrein lingebos en de laatste weg is volgens mij een bospad. Nog even geduld ik ga er over een uurtje heen.

Ik reed rond kwart voor 3 over de haarweg en op dat moment reed de Bomberskaravaan net het terrein van The Dutch op. Heb nog een half uurtje rond gereden daar maar er gebeurde weinig. Wat ik nu heb kunnen zien is op de Haarweg het beste zicht. Houd er wel rekening mee dat er overal struikgewas en duinen langs de kant is en dat je dus geen zicht hebt op het schietveld. Ik ga rond half 5 nog eens kijken om te zien waar de schietlocatie precies is.

Ben net nogmaals een rondje rond het terrein gereden. Ditmaal heb ik niets en niemand van Bombers gezien. Ook de schietlocatie heb ik niet kunnen vinden. Ben zelfs over een landweggetje gereden wat dwars door het golfterrein loopt(helaas wordt die strax afgesloten). Ik ga er gewoon heen vanavond en ga ongeveer 300 meter voor het restaurant op de haarweg staan.

Laatst bewerkt:
het is achter het hoofdgebouw aan de kant van de weg totaal tien keer 4 inch drie keer 8 inch en ongeveer 50 cakes. Duurt ongeveer 6 minuten. En is met muziek ;). Als je bij die hoofdpoort gaat staan kun je het wel zien maar de kans dat je wordt weggestuurd is redelijk goot want ze zijn redelijk streng hier.

Back
Bovenaan