MonsieurFlip
VWC lid
Weet iemand of dit oude voorraad is die nog wordt aangeboden of nieuwe productie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er eigenlijk alsnog goed uit. Niet zoals het origineel. Maar lijkt een prima 500 grammer. En geen slappe brol, ondanks dat deze - als ik mij niet vergis - ook kooiloos zijn.Heb ook t idee dat het effect aangepast is...
ik ben ook een beetje klaar met dit soort acties. ik heb dit set besteld met de wetenschap dergelijke cakes te hebben besteld. ik was dan niet in de veronderstelling dat het om oude productie ging wel om nieuwe. Helaas moet ik dan mijn verwachtingen altijd al afzwakken. Maar mindere prestaties of een verbouwde cake zijn wel 2 verschillende dingen. Als ik ergens een pl**ris hekel aan heb dan zijn het wel dergelijke fratsen. We gaan het natuurlijk nog zien maar als het vermoeden klopt dan wordt toch wel het volgende merk wat bij mij op de zwarte lijst komt te staan. Zonde dat het zo werkt...Als het niet dezelfde cakes/effecten zijn, breng het danniet uit onder die naam....
Beetje zitten liften op oude glorie.
had hem dan 2.0 genoemd dan wist iedereen dat het een andere was. nu denken wij allemaal hey kijk de oude spider king! maakt voor de niet freak niet uit die heb toch geen idee maar het lijkt mij voor een rubro ook geen verschil te maken hoe ze hem noemen. Nu zal rubro denken die paar freaks zal mij worst wezen maar toch. klopt gewoon niet dergelijke akties.Bekijk bijlage 1806805
Bekijk bijlage 1806806
Had hem gekocht in de wetenschap dat het de oude variant was, maar de nieuwe ziet er ook prima uit op film!
Heb ook t idee dat het effect aangepast is...