Speed of Sound

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1624
Artikelnaam: Speed of Sound
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 310 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Met de snelheid van het geluid schiet deze cake via 25 shots een perfecte combinatie van kleur, boeketten en palmeffeffecten de lucht in.
Kaliber: 25 mm.
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 29,95

1624_1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren op de demo gezien, ik was aangenaam verrast! Vulcan consumentenspul stond bij mij bekend als erg duur en kleine bursts, maar deze cake en nog 2 andere op de demo waren daar het tegenovergestelde van.

De dure compound boxen vielen me een beetje tegen, kleine effectbreedtes, maar de speed of sound, stork en firestorm waren uitblinkers.

Heb er zojuist 8 gehaald :handsup: ga ze per 4 tegelijk schieten, waarvan ik dan de eerste rustig laat schieten en dan de 3 daarna op quickmatch :devil:

Zeker geschoten en hij is met de telefoon gefilmd dus die zal ik nog wel ontvangen voor een upload. :)
In mijn beleving was ie minder groots dan op de demofilm van PatrickM en ik ben niet zo een fan van kopergoud, maar deze cake sprak mij wel aan, ik vermoed dat ie toch een ander gouden effect had dan. :rolleyes::p

Zie hem graag terug, ik was in ieder geval wel te spreken over de cake, met name het slotsalvo maakt hem echt goed af.

Ik had er 2, gewonnen via een prijsvraag op het forum :D.

De cakes worden geleverd in een doos en zijn voorzien van een gebruiksaanwijzing in de vorm van een boekje. Deze zit aan de zijkant van de cake in een plastic mapje.

IMG_3465.jpg

De cake sprak mij erg aan. Grote spreiding en het goud was om van te smullen. De finale maakte hem helemaal af.

Nu ben ik niet van het filmen, maar aangezien ik ze gewonnen heb vind ik ook dat ik hier iets terug voor moet doen. Bij deze dus de film. De kwaliteit is niet heel best maar het geeft in ieder geval wel een beeld van de cake.

Wat mij betreft een aanrader! VWC en Vulcan, nogmaals dank!

De effect grootte is echt dik in orde bij deze cake, tempo is lekker rustig en op het einde een salvo de lucht in als finale. Tijd voor een filmpie!

Mooie bak, grote uitwerkingen en blijft behoorlijk hangen. Variatie die er in zin is helaas nauwelijks waarneembaar, maar toch scoort deze een dikke voldoende bij mij.

Back
Bovenaan