Spectacle Show 320 *NIEUW 2025*

Bedankt! Super om de product video's te delen met ons. Zo kunnen we een goede afweging maken.
De burst komt hier inderdaad al een stuk beter over! De finale viel mij ook gelijk op.

De mines zijn wel USP bij deze box!

Twijfelgevalletje geworden :P
Je weet wat je te doen staat als het een twijfelgevalletje is toch? In het mandje ermee

Tweede test van de Spectacle Show 320! Wat een beukerrrr!

Gefilmd met de telefoon, iets dichterbij dan de test van een paar dagen geleden. Die video was gefilmd met een DJI Osmo Pocket 3 zonder externe mic; vandaar het kwaliteitsverschil in geluid en beeld! Zo krijg jij het beste beeld van onze nieuwe items.

Nb. Finale lijkt iets af te wijken tov de vorige testvideo, en lijkt juist méér overeen te komen met de officiele productvideo. Een enkeling merkte dit terecht op. Dit komt waarschijnlijk door het doorlonten voor de compound. Beide producten komen 100% uit dezelfde fabriek, gefabriceerd na de zomerstop. Dezelfde batch, hetzelfde product, precies hoe die naar Nederland komt. Een minimale afwijking hou je altijd, het blijft natuurlijk handwerk.

Nb2. Het internet in China was beter dan verwacht, vandaar zo snel al de video online ;-) Geniet er van freaks!
Bruut ding man echt, ga toch een 3e aanschaffen 🤩 chaosss

Vorig jaar na al het gehype van het jaar daarvoor toch ook maar eens zo'n 20mm bakje gehaald. De 300 van magnum,. Ondanks het tempo blijft het 20mm geplop. Gewoon niet mijn ding zal ik maar zeggen, Ik snap het enthousiasme bij veel mensen dan ook niet echt.

Vorig jaar na al het gehype van het jaar daarvoor toch ook maar eens zo'n 20mm bakje gehaald. De 300 van magnum,. Ondanks het tempo blijft het 20mm geplop. Gewoon niet mijn ding zal ik maar zeggen, Ik snap het enthousiasme bij veel mensen dan ook niet echt.
“Niet mijn ding” maar wel besteld, nice. Puur smaak denk ik zoals je zelf ook aangeeft, en belangrijkste naar mijn mening is waar je hem afsteekt, zulke rambakken zoals de spectacle 320 en de 300/400 displays moet je niet van 50/60+ meter bekijken. Het geweld als je er (zo goed als, metertje of 10/20) onder staat is simpelweg fantastisch om te ervaren

Back
Bovenaan