Spectacle Show 320 *NIEUW 2025*

Ben in de enige die denkt, mwoa…

Ben niet echt heel erg overtuigd. Denk toch dat ik liever voor een dikke 30mm bak ga.

Ik snap je, maar daar is dit niet echt mee te vergelijken.

Als je 2 van deze dozen naast elkaar zet met 5m ertussen en tegelijk afsteekt heb je 100% spektakel. Zelfs met 1 doos al.

• Like
Waarderingen: n4ck

Als je 2 van deze dozen naast elkaar zet met 5m ertussen en tegelijk afsteekt heb je 100% spektakel. Zelfs met 1 doos al.

Ik begrijp dat het iets compleet anders is. Jaren oprij de TDS 100,300 en 400 gehad.

Vind hem op dit filmpje een beetje “plat” overkomen?

Een video van productie delen we natuurlijk graag met jullie! Op dit moment in China, rechtstreeks uit de fabriek dus 100% zeker productie!!

Die video's, foto's en verslagen van jouw zijn echt top! Wat zou ik dit graag eens van dichtbij meemaken maar dat zal wel een droom blijven.

Echt top dat je dit deelt, morgen ff de Crazy Hornet checken. :thumbsup:

Nee dacht precies hetzelfde als jou toen ik dat filmpje zag, wilde hem eigenlijk aankomende vrijdag bestellen, maar begin te twijfelen
Vind hem ook wel een beetje tegen vallen als ik eerlijk ben. Toen aangeschaft voor 125,- vind hem voor dat geld het wel waard, maar voor meer niet. Ben dan nu ook wel benieuwd hoe de TGS 400 op productie vids gaat presteren.

• Like
Waarderingen: n4ck
Ik ben er ook niet van onder de indruk. Tempo en finales zijn goed, afwisseling prima, maar de burst en hangtime (vooral van het goud) kan echt beter, zoals we in de goeie batches van de display boxen van magnum hebben gezien

• Like
Waarderingen: OWF
Back
Bovenaan