Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
145 bij DonaDoni.Komt fantastisch over! nu nog een winkel zien te vinden die zowel deze als zijn grote broer voor een acceptabele prijs verkoopt.
Zou beide doenGodver dacht dat ik wel klaar was haha Maar nu toch liever deze halen gezien de finale ipv een Transbomber/Royal Match
Haha ook een optie. Zal alvast na vraag doen of er ook aan eindejaars uitkeringen gedaan kan worden bij de baasZou beide doen
Ziet er goed uit zeg!!
Een video van productie delen we natuurlijk graag met jullie! Op dit moment in China, rechtstreeks uit de fabriek dus 100% zeker productie!!
Ben in de enige die denkt, mwoa…
Ben niet echt heel erg overtuigd. Denk toch dat ik liever voor een dikke 30mm bak ga.
Ik snap je, maar daar is dit niet echt mee te vergelijken.
Als je 2 van deze dozen naast elkaar zet met 5m ertussen en tegelijk afsteekt heb je 100% spektakel. Zelfs met 1 doos al.
Ik begrijp dat het iets compleet anders is. Jaren oprij de TDS 100,300 en 400 gehad.Ik snap je, maar daar is dit niet echt mee te vergelijken.
Als je 2 van deze dozen naast elkaar zet met 5m ertussen en tegelijk afsteekt heb je 100% spektakel. Zelfs met 1 doos al.
Ja dat kan natuurlijk. In dat geval zou ik als ik jou was voor die 30 mm bak gaan danIk begrijp dat het iets compleet anders is. Jaren oprij de TDS 100,300 en 400 gehad.
Vind hem op dit filmpje een beetje “plat” overkomen?
Een video van productie delen we natuurlijk graag met jullie! Op dit moment in China, rechtstreeks uit de fabriek dus 100% zeker productie!!
Denk er hetzelfde over. Vind de productie maar erg matig over komen. Maar aan de andere kant heb ik dat ook met de 3 en 400 shots van magnum en die zijn in de straat gewoon heel dik.Ben in de enige die denkt, mwoa…
Ben niet echt heel erg overtuigd. Denk toch dat ik liever voor een dikke 30mm bak ga.
Ben in de enige die denkt, mwoa…
Vind hem ook wel een beetje tegen vallen als ik eerlijk ben. Toen aangeschaft voor 125,- vind hem voor dat geld het wel waard, maar voor meer niet. Ben dan nu ook wel benieuwd hoe de TGS 400 op productie vids gaat presteren.Nee dacht precies hetzelfde als jou toen ik dat filmpje zag, wilde hem eigenlijk aankomende vrijdag bestellen, maar begin te twijfelen