Special#6 Amazing Gold Willow

Ik vind deze persoonlijk wat te snel. Heb liever een wat rustiger tempo zodat je wat meer van het hangende goud kunt genieten!

Hmm, Katan en productfilmpjes...

Daarnaast trekt deze bak me totaal niet (sommige andere specials wel). Goud moet wat mij betreft kruipen. Tempo en eenvoud kunnen me daarom niet bekoren.

Hmm, Katan en productfilmpjes...

Daarnaast trekt deze bak me totaal niet (sommige andere specials wel). Goud moet wat mij betreft kruipen. Tempo en eenvoud kunnen me daarom niet bekoren.
Dankje voor je onderbouwende toelichting.
Ik vind het een prima bakkie en katan product films kloppen de laaste jaren toch echt prima hoor

Blij dat ik deze al in bestelling heb staan. De andere special bakkies presteren goed, dus verwacht dat deze zijn werk ook wel doet. Mooi goud, rap tempo en goede spreiding :handsup:

Met deze schietwijze had je net zo goed een 25schots kunnen produceren. Pauzes doen volkomen afbreuk aan het beuktempo.

Verder eens met bonzo, dit effect moet je niet i-shape rammen.

Ik vind flower crown goud het mooiste goud samen met een aantal varianten daar op ( corolla en corolla palms ) dus deze compound puur met dat effect, het hoge tempo en de dikke finale is dus echt naar mijn smaak. Hopelijk is de productie inderdaad hetzelfde als op bovenstaande filmpje want dat kan inderdaad bij Katan wel eens afwijken. Zo op film beoordeeld is dit voor mij de beste van de 6 special bakken

Deze voeg ik graag toe aan mijn wensenlijstje. Als die zo presteert als de king of blue, dan komt ie in meervoud. Is deze box al ergens geschoten deze jaarwisseling toevallig?

Dusss iemand deze al besteld? Of is er vanuit Katan al bekend of deze inmiddels in het land is? Vind het maar stil om de nieuwe specialboxen heen, terwijl die er op de video heel erg dik uitziet!

Deze box heeft inderdaad ook nog altijd mijn aandacht. Benieuwd naar of we deze nog eens in een actie voorbij zien komen!

Back
Bovenaan