Special#6 Amazing Gold Willow

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: S006
Artikelnaam: Special#6 Amazing Gold Willow
Bruto Gewicht: 11,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1360 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Amazing gold willow.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...

Katan 2021 Special#6.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mooie toevoeging aan deze top-productlijn zo lijkt me.

Beetje off-topic maar voor mij persoonlijk ook een goed en positief teken van leven vanuit de vuurwerkimporteurs. Zo van dat ze nog zien zitten om nieuwe producten te lanceren met het oog op de toekomst van consumentenvuurwerk. Als ik een importeur was zou de moed me allang in de schoenen zijn gezakt.

Gold willow. Met een leuk tempo kan het een mooie afsluiter zijn. En anders altijd goed voor tussendoor z'n goudbox.

Nieuw 2021, dat willen we zien. Hopelijk weer een amazing uitbreiding in deze lijn van betaalbare boxen.

ben hier wel benieuwd naar. ben een projectje aan het bedenken met bijna alleen goud. Daar zou deze gezien de omschrijving prima bij passen :thumbup:

Gold willows zijn altijd mooi, genoeg voorbeelden van. Maar het ligt er bij mij wel aan hoe de opbouw van deze wordt. Persoonlijk ben ik meer van een sneller tempo dan salvo's. Maar ben zeer benieuwd naar het beeldmateriaal :)

zeer benieuwd naar deze bak! Net zoals torr hoop ik ook dat hij een sneller opbouwend tempo heeft inplaats van salvo’s, al mag van mij de finale wel een salvo hebben.

Golden willow is een heerlijk effect. Benieuwd wat katan hiervan heeft weten te maken. Als ze net zo presteren als de andere 5 specials komt dat wel goed.

Goed om te zien dat er uitbreiding komt in deze top lijn van Katan. Zoals iedereen erg benieuwd naar beeldmateriaal, kom maar door.

Ik kijk vooral uit naar de vele pagina's aan comments van mensen die ongeduldig wachten op de video :D

Back
Bovenaan