Special#4 Howling Comet to Cactus

In die hoeveelheid is alles wel indrukwekkend natuurlijk, heel vet.
Neemt niet weg dat het met rauwe fluiters een totaal andere beleving zou zijn geweest, maar kan me voorstellen dat dit ook een enorme schelle indrukwekkende chaos was.

Hier op precies het goede moment de lucht in gegaan. 2021 Batch. Net op het moment dat het wat stiller was in de wijk.

Gruwelijk. Zo ontzettend hard. In onze ogen het mooiste moment van de buurt.

Was uitverkocht, last minute een behoorlijk eind gereden om een special 5 te scoren bij outlet Gelderland. Na de "koppige" vraag heb je nog een #4 staan toch het geluk dat er 1 over was. TOP

Hier op precies het goede moment de lucht in gegaan. 2021 Batch. Net op het moment dat het wat stiller was in de wijk.

Gruwelijk. Zo ontzettend hard. In onze ogen het mooiste moment van de buurt.

Was uitverkocht, last minute een behoorlijk eind gereden om een special 5 te scoren bij outlet Gelderland. Na de "koppige" vraag heb je nog een #4 staan toch het geluk dat er 1 over was. TOP

Dan had je de juiste batch, de nieuwe batch is helaas niet met rauwe fluiters.. Ik schaamde me zelfs een beetje haha

Ja ik las het hier al. Dus ik wist ook niet wat ons te wachten stond. Hij stond op mijn wensenlijst, dus gelukkig kan ik hem afstrepen op 'n mooie manier

Deze gister geschoten komt er aankomend jaar niet meer bij
Wat een misser is dit geworden wat echt jammer is

De rauwe fluiters zijn er niet meer en de boeketten zijn
Ook nergens meer te bekennen

Gisteren 2 tegelijk geschoten. De toeschouwers hielden na 10 seconden de handen al voor de oren. Het geluid is net iets te schel. Heb liever de oude fluiter terug.

Het was niet wat ik ervan verwacht had, batch 2023.
Maar toch is de tijdsduur enorm lang en fluit deze zo schel dat deze bak mega irritant werd en dat had toch ook wel iets.

Had hier veel meer van verwacht. Het was oké, maar ook niet meer dan dat. Helaas, deze komt er volgend jaar niet meer bij

Maar toch is de tijdsduur enorm lang en fluit deze zo schel dat deze bak mega irritant werd en dat had toch ook wel iets.

Wow... wat een (negatief) verschil met het 1e jaar dat deze bak er was.
Geen rauwe fluiters en totaal geen tempo.
Compleet anders zo. Toentertijd nog voor 60/70 kunnen kopen, nu betaal je meer dan 100.... pfff

Deze kunnen we ook afschrijven. Wat een deceptie van katan! Meerdere jaren deze topper gehad en had gelukkig nog 2 van vorig jaar staan voor maar 52 per stuk(dank aan vw staffel). Maar wat is dit een drama geworden zeg. Medelijden met de freaks die hier 100,- voor hebben betaald en je hebt niet eens de rauwe fluit.

Deze kunnen we ook afschrijven. Wat een deceptie van katan! Meerdere jaren deze topper gehad en had gelukkig nog 2 van vorig jaar staan voor maar 52 per stuk(dank aan vw staffel). Maar wat is dit een drama geworden zeg. Medelijden met de freaks die hier 100,- voor hebben betaald en je hebt niet eens de rauwe fluit.

Heb deze box zelfs voor 140 euro zien staan. Dan voel je je even genaaid.

Tsja, wat moet je er van zeggen. Ik had er nog 2 staan, oude batch 2019 met de rauwe fluit. Ontzettend van genoten, stak ze beide aan 2 zijden aan, lekker snel en veel rauwe fluit dus. Maar de nieuwe batch is echt totaal verschillend van waarvoor je hem aanschaft. Wellicht alsnog wel een topper, lekkere zon irritante fluitbak met effect, maar gewoon niet wat je hoopt te horen als je hem afsteekt.

Benieuwd naar de verklaringen hieromtrent.

Ik moet ook eerlijk toegeven, ik was wel teleurgesteld toen ik het eerste filmpje zag van deze batch. Maar in het showtje was deze eigenlijk best prima. Had zelf al weinig fluitbakken, dus het feit dat deze zo langzaam was en ook echt wel fel was maakt het wel goed. Ik verbaasde me dat ie nog steeds aan het fluiten was, zo langzaam dat ie was. Maar icm met de Spain Fan Style toch een leuke combi. 100 euro waardig, dat totaal niet.

Reactie vanuit Katan zou ik wel op prijs stellen. Want ze weten volgens mij dondersgoed dat het product totaal anders is en zullen daar vast ook wel beeldmateriaal van hebben gehad, maar door communiceren naar winkeliers en klanten ho maar.

Ben ook benieuwd naar hun reactie! Laat je aub niet strikken door batch 2023 in een showtje. De fluit klok echt super zielig. Tuurlijk wordt dat gemaskeerd in een show. Maar hij is echt zwaar onder de maat, zelfs de cracking was triest. Sterkte voor de 140 euro aanschaffers!

In het groter geheel van de show was het prima, maar als je bedenkt dat je een eurotje per schot (sommige zelfs meer) hebt betaald en je dan ziet wat eruit komt... daar wordt je niet blij van. Volgend jaar maar genoegen nemen met meer voor minder en bakken zoals de Whistling Rainbow of de Screaming Elevator bestellen.

Voor €50 is het nog te overwegen, maar nooit geen €100 meer. Dit jaar 2 gehad en tegelijk afgestoken. Werd gewoon irritant op het laatst.

Vanaf 4:50 te zien 2 stuks tegelijk. Had rauwe fluiters verwacht maar waren zeer schel. Publiek vond het na de helft van de cake irritant worden. Persoonlijk vind ik hem geen €100 meer waard.

Back
Bovenaan