Special#4 Howling Comet to Cactus

Wat de **** is dit. En hier betalen we 100+ voor?

Ik was al geen katan fan maar dit is wel heel bizar...

Nou ja, bijv. de Special #1 is gewoon nog steeds dikke prima. En zo zullen er vast nog genoeg goede producten zijn. Ook van Katan.

Wat een drama is dit zeg, heb de oude versie nog nooit gehad maar de nieuwe versie had ik toch mooi links laten liggen als ik dit wist. Ik schaam me gewoon om deze af te steken zo dadelijk, heb hem flink lopen ophypen hier. Gelukkig ook nog de Kingsmen in bezit.

Voor mij was Cafferata al een no-no en toch zonde dat Katan daar ook bijhoort nu.

Volgend jaar in de headlines:

Nog nooit zo weinig vuurwerk verkocht in Nederland.

&

Duitslandse discounters overspoeld met Nederlanders.

Ik als vuurwerk liefhebber laat die duitse discounter troep links liggen, tempo laag en uitwerkingen mager. (Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat is in nederland ook)

Oef, deze is wel heel, heel pijnlijk als je dat zo ziet zeg. Zeer grote downgrade van een regelrechte topper en zeker gezien het feit dat dit niet van tevoren gecommuniceerd is kan ik mij de reacties hier goed voorstellen.

Pijnlijk dat ik geen huilcakes heb dit jaar maar als ik dit zie dat ben ik iig blij dat ik deze niet gekocht heb!
Dit is met 14mm nog te realiseren, echt jammer voor de gene die hem wel hebben. :thumbsdown:

Ja baal enorm. Altijd al willen hebben en nu 2 stuks gekocht voor de absurde prijs van 100 ps. Nouja ze gaan tegelijk met een mai tei tailgate, durf ze niet stand alone meer te schieten

Aan het formaat wist ik al dat het niet een huilbak zou zijn.
Gelukkig een goede vervanger gevonden alkes is die maar 25 shots.
17040366765831934423149074405542.jpg

Ja baal enorm. Altijd al willen hebben en nu 2 stuks gekocht voor de absurde prijs van 100 ps.
Same here, eentje dan, blijft balen dat Outlet de Geisterblitz hier niet aanbood, had ik beter gezeten... Nou ja, schieten maar volgens plan en de aanfluiting incasseren...

Katan zelf geeft aan dat er niets qua prestaties is veranderd, alleen dat deze nu stabieler staat. We gaan het zien.

Vind ik mezelf toch betrouwbaarder

Oh wow dat belooft niet veel goeds met de huidige prijs. Kans is aanwezig dat ik nog een oudje krijg maar als 't deze is en tegenvalt, komt Katan hard op m'n zwarte lijst
Maar dan halve volume voor 50% (of meer) hogere prijs...? Waar klopt iets niet.

Back
Bovenaan