Special#4 Howling Comet to Cactus

Huilon... Keek daar zo naar uit om als eerste na middennacht te schieten evt samen met Cairo Crackling
yep, same here. Als nieuwe Special #2 ook zo presteert gaat er een grote streep door alles Katan en Cafferata voor de toekomst. Wat een zielig fluitbakje...€100 weggegooid, anderen zelfs nog meer. Op basis van eerdere edities...valt zeker geen claim van te maken? "ga naar uw dealer", yeah right

doet me denken aan hoe Caff jarenlang de markt met illegaal vuurwerk heeft overstelpt en daarmee legaal vw zwart gemaakt, zwaaar veroordeeld en al en toch maar verder cashen en cashen...die lui houden niet van vuurwerk, die houden van geld. En nu Katan d'r bij. Mooi stel.

Het is toch belachelijk dat ze overal adverteren met de ‘oude’ filmpjes, terwijl dit toch een compleet ander product is..

yep, same here. Als nieuwe Special #2 ook zo presteert gaat er een grote streep door alles Katan en Cafferata voor de toekomst. Wat een zielig fluitbakje...€100 weggegooid, anderen zelfs nog meer. Op basis van eerdere edities...valt zeker geen claim van te maken? "ga naar uw dealer", yeah right

doet me denken aan hoe Caff jarenlang de markt met illegaal vuurwerk heeft overstelpt en daarmee legaal vw zwart gemaakt, zwaaar veroordeeld en al en toch maar verder cashen en cashen...die lui houden niet van vuurwerk, die houden van geld. En nu Katan d'r bij. Mooi stel.

Alles waar Cafferata op staat ver van weg blijven, helaas het ooit zo mooie Katan ook ten prooi gevallen, zonde.

Naja, kunnen geen kant meer op, gaan toch maar gewoon de lucht in. Dit is trouwens toch het zelfde als de Screw van Marijn?

Zo dan dit kunnen ze echt niet maken!! Zou alles terug brengen naar de winkel, voor mij een dikke streep door Katan

Wat een ellende zeg, 10 euro zou er ervoor geven. Ik denk dat ik mijn screaming vulture ook maar naar de vooravond verplaats.

Wauw dit is wel zonde zeg... Helaas deze bak nooit gehad maar dat zal nu ook niet meer gebeuren als ik dit zo zie... Ben benieuwd hoe de andere specials zijn dit jaar.

Back
Bovenaan