Special#4 Howling Comet to Cactus

bij Lidu zou je wel noordelijk denken idd, ik zie 'm nu zo snel goedkoopst €95 bij Vox Meppel, €100 Kuiper Koekange

Ik wil deze bak zo graag hebben, maar betaal er hier €129 voor :bonk:

Doen of niet? :yes::no:

my mind is telling me no.. but my... heel veel geld, vorig jaar voor 55 gekocht, aan de andere kant, als je hem nog nooit gehad hebt, je weet nooit of hij volgend jaar terug komt of nog duurder wordt...

Ik heb dus hetzelfde haha. En ja, ik las dat veel mensen die prijs ervoor hebben betaald, dus ik baal nu dat ie meer dan het dubbele is. Maar ik heb 'm dus nog nooit gehad, en ik hou echt van rauwe fluiters. Dus ik denk maar dat ik het moet doen :D

Haal jij' m dit jaar? Ik zie dat je uit Noord-Holland komt, heb jij enig idee of ie ergens goedkoper is? Degene waar ik 'm nu wilt halen, zit in Beverwijk.

my mind is telling me no.. but my... heel veel geld, vorig jaar voor 55 gekocht, aan de andere kant, als je hem nog nooit gehad hebt, je weet nooit of hij volgend jaar terug komt of nog duurder wordt...

Ik was je vergeten te citeren, zie mijn berichtje hierboven :)

Ik heb dus hetzelfde haha. En ja, ik las dat veel mensen die prijs ervoor hebben betaald, dus ik baal nu dat ie meer dan het dubbele is. Maar ik heb 'm dus nog nooit gehad, en ik hou echt van rauwe fluiters. Dus ik denk maar dat ik het moet doen :D

Haal jij' m dit jaar? Ik zie dat je uit Noord-Holland komt, heb jij enig idee of ie ergens goedkoper is? Degene waar ik 'm nu wilt halen, zit in Beverwijk.

ik heb er vorig jaar meerdere gekocht dus heb nog over, de eerste die ik vorig jaar aanstak was gewoon gevaarlijk, door die harde wind waaide ze of terug naar beneden of tegen gevels van huize aan. Ik had ze bij intratuin hoorn gekocht, maar volgens mij hebben die geen katan meer dit jaar.

Als iedereen hem koopt, weet je zeker dat tie volgend jaar nog duurder wordt ... :rolleyes:

Pff ik zoek deze echt nog in omgeving Zuid-Holland of Utrecht voor een leuke prijs. De mooie prijzen zijn allemaal bij winkels in Overijssel

Vette bak, had hem een paar jaar terug voor 60 euro aangeschaft. De prijs van nu: over mijn lijk, hoe vet deze bak ook was.

Vind hem ook niet echt meer dan 90 euro waard. Al die fluitbakken eigenlijk, maar komt ook door die paar tientjes waarvoor we hem destijds konden bestellen.

Back
Bovenaan