Special#4 Howling Comet to Cactus

Tja, wat moet je er van zeggen. Prima huilers, de falling leaves en de boeketten zijn een leuke afwisselng, maar de pauzes in de compound zijn killing. Dat was in de vorige batch wel beter.
Had er zelf de Scream nog achteraan gezet, en eerlijk is eerlijk, dat had ook wel wat sneller gekund heho ... :p:bonk:

Helemaal mee eens, hier precies dezelfde ervaring. Pauzes duren veel te lang, verder is deze box wel echt top!

Deze geschoten per 4 in combinatie met 3x de Geisterblitz (2019). Wat een ontzettende brute bak geweld. Heerlijk! Echt een dikke topper. Hadden de versie met crackling effecten geschoten, echt een topper.

Doordat ik deze en sky high whistler samen met siercakes heb geschoten heb ik de eindeffecten totaal niet meegekregen omdat 10m lager de aandacht trok .

Ik heb er maar 1 geschoten en die was echt gevaarlijk. Halverwege kreeg de wind ze te pakken en zs vlogen daardoor hirozontaal tegen de dakkapellen en gevels aan. Vooral die laatste cake vonden de buren niet zo leuk.

Prachtige bak, wij hadden de crackling versier per 4 geschoten. Had persoonlijk liever de ander gehad. Maar wat een bak geweld zeg, echt prachtig om te zien. Dikke topper dit hoor.

Wij hebben deze om 00:00 uur samen met geisterblitz batch 2019 geschoten. Deze kwamen qua geluid boven alles uit. Echt een mooie combinatie:cool:

Vond dit ding zooo vet. Vooraf wel het publiek gevraagd of ze naar achteren wilde gaan staan ivm de fluiters/wind, dit bleek achteraf een goede zet te zijn met een verdwaalde bombette die op de grond af ging.

De pauzes vond ik hinderlijk en gevaarlijk, stond al bijna op het punt er heen te lopen om te checken of het wel goed ging.

Hij was top, maar wel veel pauzes. En in dit geval gingen de laatste 5 shots van de laatste All-at-once niet af...

Te zien op 2:18 tijdens deze 12 uur show.

Laatst bewerkt:
Had 3 van deze badboys. Allemaal de crackling variant terwijl ik vorig jaar 1 had die falling leaves en gouden boeketten had. Die zijn echt super dik en beter dan de cactus variant. Had gehoopt dat ik die dit jaar ook had maar tevergeefs. Stond wel 2021 op de dozen. Daarnaast ook 4 keer the gunner gehaald. Fluit van de gunner is toch iets rauwer en harder. Jammer dat die niet in een 100shots variant is.

Heb deze ook gehad en het blijft een leuke bak maar de fluiters hadden net iets luider en rauwer mogen zijn. Had de crackling variant. Falling leaves in mijn ogen ook beter maar helaas.

Lijkt wel allemaal samenraapsel van restantcakes. Verbaast me niks als al die huidige huilcakes uit xzelfde fabriek komen en Katan met kwantumkorting de restjes in zo'n bakje laat zetten. Deze heeft weer 1 cake andere fluit, salvo's, heb ook al gezien met om en om andere krijs en per shot gezchoten. Die krijs afwisseling vind ik wel leuk, en als ie nog rond de €80 was, wast nog leuke verrassing welke je zou krijgen. Zoals nu boven €100-120 wordt de gok toch minder leuk. Dan is consistentie in productie prettiger.

En ook de pauzes waren zeer storend. Een product dat aan zijn eigen succes ten onder gaat ?

Back
Bovenaan