Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik hoop dat men deze versie weer in ere hersteld, want die cactus geeft toch net wat extra. Al vond ik de rode falling leaves ook niet heel verkeerd. Wellicht een combo? :D

Ik vond deze versie ook niet verkeerd hoor, al was de eerste batch idd wel iets beter.

Laatst bewerkt:
Deze gaat er komend jaar ook wel bijkomen. Wat een topper zal dat zijn in de straat! Versie maakt mij persoonlijk niet veel uit, de rode falling leaves zijn ook erg fijn.

Inderdaad niet verkeerd djniho, hij blijft een topper! Dit jaar toch wel een gemis in de straat, z'n box met deze uitwerking. Hopelijk kan ik hem dit jaar wel scoren!

De oude versie is mooi, dat zeker. Maar de nieuwe versie vind ik helemaal geweldig met die falling leaves. Ook het verschil in toonhoogte tussen cake 1+2 en 3+4 vind ik juist geniaal. Maakt het drama nog net ff wat groter. Helemaal top gewoon. Op het lijstje.

Vond dit een van de beste boxen van de avond, helemaal als je hem niet in een show schiet!
Precies dezelfde box als de special 4 van Katan (of juist anders om :D )

Twee tonen rauwe fluiters,
Leaves en brocade effect,
De pauzes waren ook erg goed getimed, wanneer de eerste cake klaar was met fluiten begon de 2e pas.

Hij viel iedereen op in de buurt!

De naam past ook goed bij de box, hij was zekers INTENSE, een echte Vuurwerktopper! :)

Kun je nagaan hoeveel er onder de toonbank zijn verkocht :p

Kan mij niet voorstellen dat dit allemaal restant was van 2019/2020 :no:

Deze box is gewoon in Belgie en Duitsland verkocht geweest hoor. En is in grote getale verkocht blijkt :D
Prachtig ding, maar ik zou zelf liever een combi van de nieuwe met de oude versie zien :D

Deze box is gewoon in Belgie en Duitsland verkocht geweest hoor. En is in grote getale verkocht blijkt :D
Prachtig ding, maar ik zou zelf liever een combi van de nieuwe met de oude versie zien :D
Welke winkels in België? Ik wil deze graag voordat het kabinet zo gek is om siervuurwerk helemaal te verbieden, en België leeg verkocht raakt :idea:

Wat een waanzinnige bak was dit zeg, wat een rauwe schelle fluit :)

Stafantvs die een wijk verder zat, vroeg mij vandaag of ik hem om 1.15 had gestookt, want hij hoorde hem daar zelfs helemaal :handsup:

1.15, dan moet ik jouwe ook gehoord hebben haha

Staat al een aantal jaar op mijn wensenlijst. Ik kan hem hier in de buurt maar bij 1 winkel krijgen, en die vragen er 80 euro voor. Dat word hem dus niet.

Zojuist x4 besteld. Lekker fluiten komend jaar! Wellicht nog wel 12x the Scream van Wolff erachter als afsluiter? :thumbsup:

Back
Bovenaan