Special#4 Howling Comet to Cactus

Volgens mij heb ik deze ook wel voor rond de €55 langs zien komen dit jaar. Of ben ik nu in de war met een andere bak?

Dat klopt. Ze hebben bij de Knallende Ketel voor die prijs gestaan begin dit jaar. Momenteel is er geen freakprijs op de site. Die wordt namelijk bijgewerkt op het moment. Gewoon een mail sturen en je weet meer.

Vorig jaar een prima box voor €55, kan hem nu alleen niet voordeliger vinden dan €69,95 in de regio. Dan knoop ik liever wat scream cakes aan elkaar.

Vorig jaar een prima box voor €55, kan hem nu alleen niet voordeliger vinden dan €69,95 in de regio. Dan knoop ik liever wat scream cakes aan elkaar.

Welke dan?
Kan ze niet goedkoper vinden dan 20,-
Als je er dan 3 koopt ben je niet heel veel goedkoper uit...

Hoe laat schiet je deze?

om 1800 om de avond in te lossen?
om 0000 voor het nieuwe jaar. (of valt die dan weg onder het geknal van de buren?)

of juist om 0200 om het geheel af te sluiten?

Hoe laat schiet je deze?

om 1800 om de avond in te lossen?
om 0000 voor het nieuwe jaar. (of valt die dan weg onder het geknal van de buren?)

of juist om 0200 om het geheel af te sluiten?

Wegvallen doet ie in mijn ogen niet, al had ik hem wel per 2 geschoten. Echt goede rauwe fluit en maakt zeker indruk. Ik was hiermee gestart rond 00:15 en was een goede binnenkomer, wilde zelf eerst even kijken naar wat er om me heen werd afgestoken.

Wegvallen doet ie in mijn ogen niet, al had ik hem wel per 2 geschoten. Echt goede rauwe fluit en maakt zeker indruk. Ik was hiermee gestart rond 00:15 en was een goede binnenkomer, wilde zelf eerst even kijken naar wat er om me heen werd afgestoken.
Precies, nooit om 0.00 beginnen, lekker even wachten tot kwart over 12, of half 1 zelfs.

eeehhhhh heren??? Hebben wij iets gemist?

Waarom zijn de boeketten van de Katan Special 4 opeens 10x dikker dan die floppers met crackling? Zie 1:08:02 (In de reacties geeft Eindhovenvuurwerk aan dat hij de box was vergeten te filmen tot de finale cake).

Als dit de nieuwe batch is, voor de prijs waarvoor hij te koop staat, dan zeg je echt een 'u' tegen deze cakebox. Op 55:40 zie je hem ook in het busje liggen. Het gaat dus daadwerkelijk om de special 4.

Volgens mij is dat eerder iets van de Kingsman van Evolution. Als dat niet zo is en het wel de Katan special 4 is, dan heb je zeker een goed punt!

Je ziet op de video na dat schot op 55:40 ook de afgeschoten Special #4 staan. De kingsmen eindigt ook niet met crackling naar mijn weten.

Heel apart in ieder geval :).

Je ziet op de video na dat schot op 55:40 ook de afgeschoten Special #4 staan. De kingsmen eindigt ook niet met crackling naar mijn weten.

Heel apart in ieder geval :).

Special 4 .jpg

De Kingsmen is het sowieso niet geweest. Is een waaier cake en vuurt ook geen 25 shots af als finale :bonk: Het moet haast wel de Special 4 geweest zijn

Back
Bovenaan